Sommar och sol

Här följer en liten uppdatering av läget.
Idag åkte universitetspolarna hem till Stockholm och Jönköping, exet Kexet åker snart till Malmö och stan blir ovanligt kompislös. Som tur är finns några av de bästa pärlorna kvar. Pitebruden har förövrigt lovat att vi ska leka jätteofta så vi inte blir så ensamma. Det är bra. Hon är bra. Bästa killpolaren är också kvar i stan. Det är bra, han är också bra. Bruden M kommer tillbaka till stan efter en vecka hemma hos familjen söderut, det är också bra. Jag ska tvinga henne att bjuda mig på sån där god kyckling med hemligt recept som hon kan laga.

Några av universitetspolarna ska komma upp till en liten gatufestival som vi råkar ha i min lilla stad. Det ska bli jätteroligt. Det ryktas även om att en av dagarna ska vara en pridedag, vad nu det kan innebära. Jag lär väl inte undgå att bli involverad. Jag har redan inhandlat ett stycke tredagarsbiljett via jobbet. Smart tyckte jag, tills jag såg att jag jobbar hela veckan.

Jag har installerat en liten rolig funktion som gör att jag kan se hur folk hittar hit. Sökorden som ligger i topp just nu är följande fraser:
1. Snygg sexig pitebrud
2. Göda tjej fet


Om man söker en snygg sexig pitebrud har man tyvärr kommit fel. Men jag känner en, så om man är väldigt angelägen kan jag förmedla kontakt. Om man vill göda sin tjej fet har jag däremot tyvärr inga tips och inga kontakter att förmedla heller. Eventuellt har samma pitebrud även tips här då hon
medvetet planterar godis i min kyl, i syfte att göda mig för att själv se smalare ut bredvid mig. Eller så tyckte hon bara att jag behövde en liten pralin att tugga på så här i sommartiden.


Kommentarer
Postat av: Bruden M

Annars kan jag nog hjälpa till att göda folk.. Står i skövde nu.. Och Skit tåget är försenat hela 45 minuter än så länge.. Visst kan man bli gladare.. Ska kanske kapa tåget och köra Skiten själv? Kan vara do idé.. Så jag kommer hem någon gång menar jag :)

2007-06-10 @ 20:45:42
Postat av: lebben på webben

Vad tycker du man borde söka på för att landa hos dig då? ;)

Postat av: Erika

Aha, så du bor i Östersund!

2007-06-12 @ 01:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback