I år blir det Pride!

Nu är Prideveckan bokad. Jippi! Vecka 31 drar jag alltså till Stockholm. Jag är av typen Norrlandsflata som i princip aldrig varit på Pride. (Jag har hållit till på diverse tjejfester runt om i krokarna och spanat på tåget istället.) Ska bli roligt att ta sig innanför staketen för en gångs skull också.

Det enda lilla problemet som kvarstår just nu är polare att gå dit med. Alla norrlandsflator har bangat och flatexen jobbar/ orkar inte/ vill inte veta av mig. Har i alla fall raggat med mig världens bästa heterovän, fantastiska A. Det var även hon som hade barmhärtigheten av dra med mig till Klubb Intern i vintras. En sann vän med andra ord.

Förmodligen kommer hon och jag gå runt och se ut som två fån som är på cirkus för första gången. Men det bjuder jag på.

Det har varit lite segt uppdaterat här ett tag.
Det beror på följande saker:

1. Tentaångest
2. Jobbångest x 2
3. Äntligen utnyttjat gym-kort
4. Pollenallergi av nästan dödlig art
(Enligt Pitebruden är denna anledning det enda giltiga skälet till bloggfrånvaro så jag kände att jag var tvungen att lägga till ordet "dödlig". Förövrigt har hon medvetet placerat två chokladkakor av typen Daim i min kyl eftersom hon vet att jag inte kommer kunna motstå dem. Hennes metod för att gå ner i vikt handlar om att göda sina kompisar för att på så sätt se smalare ut själv. Ska jag vara helt ärlig så slutade jag stå emot chokladen redan igår. You Devil Pitebrud!)

Kommentarer
Postat av: fantastiska A

Och jag ska gå omkring på Pride med en t-shirt där det står Proude friend :)

2007-05-22 @ 19:42:02
Postat av: Anna

Vilket grymt bra bantningstips! :P Bra blogg du skriver! Råkade snubbla in här. Ska titta in igen.

Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!

2010-12-29 @ 08:16:11
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback