Den oändliga dildohistorien

Eftersom exet fick vårdnaden om sexleksakerna har jag nu smått börjat inse att det är lite tomt hemma i byrålådan. Frågan är dock huruvida jag är redo att kasta mig in i dildodjungeln för att på nytt fascineras, skrämmas, skämmas, skratta, handla. Jag vill inte ha likadana som jag hade för de gick ju bara sönder hela tiden. Om det berodde på mitt frekventa användande eller olika fabrikationsfel låter jag bli att spekulera i.

En kompis undrade vad det egentligen är jag behöver dildo till. Kroppens håligheter går ju att fylla med så många andra saker som fingrar och dylikt resonerade hon. Dessutom finns det ju andra sköna saker som inte kräver pippande i hål. Och jo det är ju sant. Jag har däremot alltid varit ett barn av nyfiken natur och dessutom en som alltid velat ha så mycket som möjligt av allt möjligt och så stora variationsmöjligheter som möjligt. Det är inte så att jag inte är nöjd ändå. Jag är nöjdare än nöjdast utan också, men det är bara roligt att experimentera!

Det är vibrationerna, det är känslan av busigt sex och det är fördelen med fler fria händer. Dubbeldildon är ju en favorit av flera olika anledningar. Att två brudar kan pippa i precis samma ställningar som vilket par som helst underlättar ju massor om man har dålig fantasi någon dag. Plussa på en liten vibrator där i mellan hela härligheten så är fyrverkerierna inte längre bort än vad lapplisan är när man parkerat fel utanför Förrådet. (Nära alltså.)

Jag tror jag ska göra ett nytt besök i dildoaffären snart. Förhoppningsvis har expediten glömt bort mig sen sist när hon guidade mig genom pärm till pärm av olika dildos i flera färger, dubbeldildos i flera olika former och storlekar, diverse strap on-dildos, olika mycket vibrerande vibrationssaker och gud vetti friden.

Någon som har tips på vägen?


Kommentarer
Postat av: lala laaaa

ägg ägg ägg ägg ägg bäst i test, om de inte luktar bränt vill säga. ;D

2007-08-18 @ 16:45:18
Postat av: Petra

Jag har en bunny, är en vibratordildo med en liten "förgrening" som samtidigt stimulerar klittan, jag är helnöjd.

Postat av: I know

Hey! Jag nöjessurfade igår just efter lämplig dubbeldildo. Men darn så svårt det verkar vara att hitta en i silkon...
Hemma hos mig finns däremot bl.a. Honey 3 från Sh!, en god vän till min G-punkt och går alldeles utmärkt att sätta i harnesk - går att få även i vibrerande tappning. ;-P

2007-08-20 @ 11:05:36
URL: http://theythinkiknow.blogspot.com
Postat av: Femmelicious

Tack hörni, ska genast kolla upp era tips! Måste däremot vänta med inköpen till nästa månadslön...

2007-08-21 @ 18:38:16
Postat av: Anonym

köp en feeldoe.

2007-09-04 @ 05:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback