Besök i dildoaffären

Det vibrerande ägget har börjat glappa, som jag skrivit om tidigare. Ni vet när man är en mikrosekund från en 10 poängsorgasm och så lägger ägget av. Så blir man snuvad på fyrverkerierna... Pallrade mig iväg till sexshoppen igår för att köpa ett nytt. Pitebruden skulle följa med, men hon fick för sig att det var mer intressant att åka till IKEA. Sen när blev omonterade möbler i platta paket viktigare än sexuell njutning? Sex är faktiskt ett mänskligt behov. Okej då, IKEA är också ett behov i viss mån. Pitebruden sa förövrigt åt mig att hon inte ville stödja mitt äggberoende. Hon är rädd att jag inte ska kunna kontrollera det. Jag antar att jag är i första stadiet − förnekelse.

Pitebruden berättade om sina egna erfarenheter av onaniknarkande. Hon berättade att hennes vibratoranvändande gick till sån överdrift att hon lurade iväg sin pojkvän på små uppdrag, typ "du måste gå och handla" bara för att fjärilen låg där i lådan och skrek "ta mig". Jag gjorde samma sak när jag hade pojkvän, men det kanske hade helt andra anledningar, vad vet jag.

Väl inne i butiken så gick jag snabbt och haffade mig ett ägg från hyllan. Min strategi var att snabbt lirka mig in mellan pelarna, hasa mig obemärkt fram till kassan, betala och lägga benen på ryggen. Men så fastnade mina ögon på något som fick flykten att stanna upp − strapon-hyllan. Ett ljussken från himlen och änglasång i mina öron. Affärsbiträdet måste ha sett beundran i mina ögon. Snabb och listig som en dammsugarförsäljare var hon framme vid hyllan. En minut senare fann jag mig själv bläddra i diverse kataloger och hon guidade mig genom strapon-djungeln.

Jag köpte inget, men jag ska. Ska bara hitta Mr. Perfect och nån som törs.


Kommentarer
Postat av: S

Mr. Perfect och nån som törs... Då är vi ivarjefall ute efter samma sak. Ska givetvis fortsätta följa din jakt :)

2007-04-26 @ 15:48:10
Postat av: stinish

hahaha! jag dör av skratt!

2007-04-26 @ 18:27:31
Postat av: Eva

Tack för en mycket trevlig blog.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback