Kan man bli kär på nytt i en ny frisyr?

Min sambo A har klippt sig. Det är kortare runt ena örat och axellångt och väldigt uppklippt i resten av håret. Det är riktigt snyggt! Jag blev nästan blyg när hon gled in på mitt kontor i torsdags. Hon gick in och pratade med min kollega/polare L och jag stod bara som ett fån och betraktade henne och kunde inte komma på något smart att säga. Det kändes ungefär som första gången jag träffade henne när jag helt ogenerat började prata om vitmålade pallar. Hur kan en sån sak vara det första man kommer på att prata om?!

Hon är cool min A. Och så het så man bara kan smälla av!

Förövrigt så har jag designat kondompaket som ska användas på en mässa om två veckor. När vi började arbetet med kondomerna pratade vi målgrupper och funktion. Någon sa då "men vi får ju inte glömma att kondom inte bara skyddar mot sjukdomar, man måste tänka på målgruppen som skyddar sig mot graviditet också." Jag satt förbryllad och undrade vad han menade innan det gick upp för mig att jag nog har grottat ner mig alldeles för långt i homoträsket som inte längre ens reflekterar över att vissa som har sex  med varandra faktiskt kan bli med barn.

Kommentarer
Postat av: Fittanfes

Hur vill DU ha den????????

...P-E-N-I-S-E-N alltså...vi vet vad vi gillar:))



Kolla på
www.fittanfes.com

2009-04-15 @ 16:27:59
URL: http://fittanfes.com
Postat av: Kondomdrottningen

Åh, jag designade också reklamkondomer för mitt jobb förra året... i många olika färger, former och smaker, därav mitt namn som hängt med.



Vi gjorde en särskild pride-edition, med en beskrivning på insidan av förpackningen, på hur man enkelt förvandlar kondomen till en slicklapp! Tips till nästa gång ;)



2009-04-16 @ 10:58:34
URL: http://elvirasbrev.blogspot.com
Postat av: Anonym

har precis hittat din blogg, tänkte att du kunna svara på lite frågor om dig själv? :)



Hur gammal är du?

Varför är du anonym?

Har du bara haft sex med tjejer?

När hade du sex första gången?



Skriv gärna ett inlägg p, dig själv där du svara på sånna grejer och berättar :D

2009-04-16 @ 11:17:06
Postat av: anonymous

Vad roligt att så många elvaåriga killar hittat till din blogg.



För övrigt sjukt fint att du fortfarande efter x antal år/månader ihop tycker din tjej är så cool o het. Det är så det ska va!

2009-04-17 @ 21:24:29
Postat av: Femmelicious

Oj, vad många kommentarer jag fått!

Fittanfes: Du kanske har missat kontentan av den här bloggen, men på din fråga svarar jag - helst inte alls.

Kondomdrottningen: Vad roligt! Det vore kul att få se ett exempel på kondomerna!

Anonym nummer 1: Du får väl läsa från början och dra dina egna slutsatser ;)

Anonymous: Ja, det är väl tyvärr mest bara dem som googlar "tjejsex" eller liknande som hamnar på min blogg nuförtiden eftersom jag blivit så dålig på att uppdatera. Men det finns en förklaring. Vissa har kommit på den och andra inte. Tids nog ska alla få veta.

2009-04-17 @ 22:32:46
Postat av: Femmelicious

Oj, vad många kommentarer jag fått!

Fittanfes: Du kanske har missat kontentan av den här bloggen, men på din fråga svarar jag - helst inte alls.

Kondomdrottningen: Vad roligt! Det vore kul att få se ett exempel på kondomerna!

Anonym nummer 1: Du får väl läsa från början och dra dina egna slutsatser ;)

Anonymous: Ja, det är väl tyvärr mest bara dem som googlar "tjejsex" eller liknande som hamnar på min blogg nuförtiden eftersom jag blivit så dålig på att uppdatera. Men det finns en förklaring. Vissa har kommit på den och andra inte.

2009-04-17 @ 22:44:01
Postat av: Madde

En liten update kanske?

2009-06-02 @ 15:16:29
Postat av: Linda

Jag saknar dina inlägg!Kan du inte börja blogga igen?

2009-06-15 @ 09:58:59
Postat av: E

ja, uppdatera!

2009-07-05 @ 01:25:34
URL: http://vilkenspicegirlvardu.blogspot.com
Postat av: Verbal Kint

Håller med ovanstående... En update, pliz!?

Postat av: Sexgumman

Hej skullle gärna vilja ha ett länkbyte med er blogg



Din länk hamnar på vår 1:a sida som besöks av 1600-1700 unika besökare per dag

detta kan ge mycket ny trafik till din sajt...



så skulle du vilja ha ett länkbyte med oss så kika in hos oss, där hittar du banners och info...



www.Sexgumman.com

2009-09-06 @ 09:04:30
URL: http://www.sexgumman.com/contact_168.html
Postat av: Mija

Man börjar nästan tro att ni håller på skaffa barn eller nåt ;)

2009-09-15 @ 15:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback