No more fläskläpp-sex, thank you!

Jag har fått för mig att många heterosar tror att lesbiskt sex är väldigt lugnt, fint och vackert. Ja om de inte har kollat på lesbisk porr och därför har en allmänt skev bild av lesbisk sexualitet överhuvudtaget. (De brudarna pippar ju varandra medan de långsamt tittar in i kameran och ser ut att sukta efter en redig karl.) Det kanske är jag som har kollat på skeva porrfilmer förresten, vad vet jag.

Anyways.

Sex kan ju vara väldigt vackert, med fin musik och tända ljus. Det är mysigt. IBLAND. Oftast är jag mer inne på lite mer hardcore. Sex när det är som bäst är svettigt, ångande och euforiskt. (Vem kan komma av lite vackert smek? Jag kan då inte det i alla fall, tyvärr.) Vi har hittat på roliga nya ställningar flera gånger nu den senaste tiden. Utvecklande och sexigt. Nu är det så att på den senaste tiden har vi också utvecklat någon konstig tendens att ha så pass intensivt sex att vi har råkat ut för diverse olyckor under akten.

Sambons axel hoppade ur led för ett tag sen, mina ben har lyckats knaka i de mest konstiga lägen och igår fick jag en saftig fläskläpp från hennes tand. Sitter här idag och hoppas att den ska lägga sig till klockan tre när jag ska till skolan. Eller så får jag helt enkelt låna min polare Rinas nya lip plumper igen. (Man smetar på ett lager, det känns som att läpparna brinner och plötsligt är de så svullna att man knappt kan uttala B och P.) Kanske kan jag bara smeta på den halvan där läppen inte är svullen för att få en jämn och fin tjocklek som jag kan låtsas är tillfogad helt av egen vilja.

Kommentarer
Postat av: lina

Haha, du är så j-kla rolig som delar med dig av sånt här! Bort med stearinljus och sidenlakan, fram med kreativitet och nytänkande!

2008-03-03 @ 13:34:21
Postat av: Killen

Hahah..axeln hoppade ur led!

2008-03-03 @ 16:22:45
Postat av: Hanna

Haha.. tummen upp för bloggar som delar med sig! Nu är det så att jag är ett stort fan av L word.. något du sett?

2008-03-03 @ 18:51:21
Postat av: Femmelicious

Hehe självklart är jag ett fan av L-word också. Vilken flata är inte det? ;) Och jo, den serien ganska heta sexscener. Me like :D

2008-03-03 @ 19:40:39
Postat av: sarah

Snacka om guldblogg! Hittade precis din blogg och den lär jag återkomma till!

2008-03-03 @ 23:54:19
Postat av: Femmelicious

Sarah! Vad roligt att du hittat hit :) Välkommen åter!

2008-03-04 @ 13:31:18
Postat av: Manuela

eller hur! kunde inte sagt det bättre själv. folk överlag har en ganska snevriden bild av tjejsex, fram för mer hardcore :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback