Jaha så var man grönhårig. Igen.

Jag är en sann hår-hemmafixare. Ibland blir resultatet bra. Ibland mindre bra. Idag blev det mindre bra. Eftersom jag har en del röda pigment i håret är det ytterst lätt hänt att håret blir grönt om man inte är försiktig med de askigare nyanserna. Här är den hårfärg som jag ville ha:
(Det är alltså inte jag på bilden, jag vill bara ha hennes hårfärg.)

image23

Just nu har jag ungefär lika många slingor. Men de skiftar i gult, orange, grå och grönt. Just nu sitter jag med en annan färg i håret med syfte att täcka alla andra färger. Jag blir så less. När jag blir rik ska jag ALLTID gå till frisör. Det lovar jag.

Kommentarer
Postat av: Jossan

det är inte lätt att vara fåfäng. har på sistone insett hur mycket tid det kostar, men sen ser man sig själv i spegeln och då känns det bra igen :)

2008-03-20 @ 22:55:06
Postat av: Anonym

Mitt blev ju också lite grönt sist jag färgare det, men det blev bättre efter några tvättar.

2008-03-22 @ 00:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback