"Jag är kåt, men för trött för att göra något åt det."

Det har varit strålande sol och sommarvarmt i flera dagar! Det har jag i alla fall lyckats notera ifrån mitt kontorsfönster eller genom fönstren på skolans bibliotek. Det är sista rycket nu och på torsdag har jag min universitetsexamen! Jag förstår inte hur jag har lyckats kombinera studier på 150 procent, med ett halvtidsjobb och ett timanställningsjobb den sista månaden men det har gått och jag ser äntligen ljuset.

När sommaren kommer och när solens strålar äntligen smeker över huden igen så uppstår alltid samma fenomen. Jag blir så otroligt kåt − och TRÖTT. Det är någonting särskilt med hormonerna den här tiden på året... Kanske därför så många barn föds just nio månader efter denna tid. Problemet är att den här kåtheten inte får något utlopp eftersom jag är alldeles för överarbetad och pollentablettsknarkad att jag inte orkar göra något åt den.

Vi låg i sängen härom kvällen. Flickvännen var lite mysig men jag utbrast: "Älskling, jag är kåt, men jag är för trött för att göra något åt det. Kan vi sova?" Flickvännen som är minst lika trött just nu själv log lite och sa "Bra, jag orkar inte heller. Vi kan väl bara mysa lite."

Mysa betyder sova. Så vi somnade efter tre sekunders kudde-liggande. Som vanligt.

Jag fattar inte att vi för bara ett år sedan kunde ligga och prata om livet i flera timmar hela nätterna och pippa var och varannan halvtimme på dygnet när helst lusten föll på. Jag tror jag behöver lite semester. Jag hoppas tjejen står ut med mig i alla fall tills efter examen på torsdag. Sen ska jag gå tillbaka till att vara en sexmaskin...


Kommentarer
Postat av: Den där Manuela

jag lider av samma problem, men har dock svårt för att "bara sova". detta resulterar i en kronisk trötthet och luddig hjärna, men d kan det vara värt s

Postat av: Satan i flatan



Livet är inte lätt.. Efter en kaotisk termin så.. blommar jag som aldrig förr!

Dessvärre singel, men hoppas hon kommer dyka upp snart.



Glad sommar!

2008-06-05 @ 09:46:55
URL: http://sataniflatan.blogspot.com
Postat av: Grannen som gillar katt.

Jag kunde inte hålla med dig mer, det är dock jävligt jobbigt att vara nykär, astrött och genomsvettig. Hormonerna tvingas! Sen efter sex timmars sömn så upprepas detta. Vilket resulterar i blåa påsar under ögonen och svällande bröst (detta är inte i barnbemärkelsen). Grattis!

2008-06-05 @ 22:07:33
Postat av: Killen

Ett tips! prova ute på en fin avlägsen strand! Sex ute är det bästa som finns!

2008-06-06 @ 17:26:38
Postat av: IntimButiken

Hör av dig till oss på IntimButiken.com så kan vi

säkert hitta något som passar.

us.php" rel="nofollow">http://www.intimbutiken.com/contactus.php

2008-08-26 @ 06:28:51
URL: http://www.intimbutiken.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback