Mera naket tack!

I fredags var jag på finpartaj. Finpartaj som i "Klädsel: Kavaj". (Behöver jag tala om att jag sällan är en person som får fina inbjudningar med klädkoder? Jag är nöjd om jag får ett halv förståeligt T9-skrivet SMS med orden: "Fest! Ta med egen dricka!") Men nuförtiden är man ju en sån här som sitter på kontor och arbetar, och därför ibland får frottera sig med det fina folket i slips och kavaj. Det var intressant. Det delades ut fina priser, till bland annat årets marknadsförare (på lokal nivå, ska tilläggas) och andra saker. Jag vann i lotteriet och fick två teaterbiljetter så jag var mer än nöjd!

Jag fick förövrigt googla "Klädsel + Kavaj + för tjejer" för att ha en aning om vad jag skulle ha på mig. Klänning, kjol eller byxdress var det Wikipediska svaret. Glöm det, tänkte jag och hade på mig svarta brallor och en rutig topp som visade mycket tuttar. Väl på det fina partajet kunde jag strax konstatera att det var ett rejält underskott på tuttar överhuvudtaget. Däremot var det ett större överskott på män i åldern 50+. De tuttar som eventuellt fanns där var väl gömda bakom tillknäppta kavajjackor. Jag tror att jag syntes ganska bra.

Men ingen har väl tackat nej till lite naket förr, så vadå. Det bjuder jag på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

You're back! Haft fullt upp med det nya jobbet antar jag? Nåja, jättekul att du skriver igen :)



Kram

2008-12-01 @ 23:17:48
Postat av: Jossan

Rolig blogg! :)

Postat av: Den där Manuela

och jag antar att gubbarna 50+ var mer än nöjda ;)!

2008-12-02 @ 21:08:46
URL: http://www.hanky.se/Manuela
Postat av: Femmelicious

Jag vet att jag verkar smått död nuförtiden. Men jag lever och är i relativt gott skick. Det känns väl som ett hån för alla som söker jobb, men det är faktiskt en STOR omställning och man blir TRÖTT av att helt plötsligt jobba heltid. Som min vän T sa: Nu kan man inte längre vakna en morgon och bara tänka "Äh, jag skjuter upp allt i några timmar." Men jobbet är grymt kul och jag får påminna mig själv om att gå hem på dagarna.

2008-12-02 @ 22:29:28
Postat av: SENSUELLT

läs mitt senaste inlägg om bloggmingel för sexbloggare!

2008-12-16 @ 16:40:55
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: nvrmnd

Tuttar har man aldrig tackat nej till. (;

2008-12-20 @ 14:42:03
URL: http://www.tna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback