Lite klitoriskunskap

Efter en diskussion igår bestämde jag mig för att ta upp detta högaktuella ämne. Det handlar om sex (ovanligt va?) och vad man ska akta sig för när man tillfredsställer någon med tillhörande klitoris. Det handlar om hur närgången fröken klitoris man egentligen får vara.

Fröken Klitoris är en känslig och blyg dam. Hon må vara lite skrynklig och gömd, och det finns förmodligen en mening med det. En del personer (jag nämner som vanligt inga namn, men det handlar uteslutande om killar på den tiden när det begav sig) blir så lyckliga när de lyckas hitta klittan att de blir lite väl framfusiga. Det gnussas och trycks och masseras och petas och kläms. Aj.

Som klitorisbärare kan man då råka ut för vad som kallas Benryck. Låren börjar hoppa okontrollerat och detta ska inte av misstag antas vara någon form av nära-orgasmkänsla. Dessa killar blir i sin iver  över att hitta rätt känsliga punkt så lyckliga över detta ryckiga bevis på att gnussandet verkar ge resultat att de inte inser att det faktiskt inte är ett dugg skönt. Det gnussas lite hårdare och benen skakar lite mer. Någontstans här måste ju tjejen avbryta eller i alla fall be personen att ta det lite försiktigt.

Killen (i alla fall han som jag var med) tar det som att tjejen (eller jag i detta fall) var så nära att komma att hon ville ta en paus för att kunna fortsätta längre. Ja så kan man ju också se det om man är kille med världens största klitoriskunskaps-ego. Nu hade ju jag i och för sig kunnat tala om ett och annat för honom istället för att ligga där och bli irriterad över morgondagens mycket troliga skavsår, men när man bara träffats ett par gånger känns det inte riktigt som något bra läge dyker upp. Man vill ju inte döda den där glada entusiasmen heller med en dräpande tillrättavisning över något som han har trott att han varit grym på i hela sitt liv. För han vet ju i alla fall att klitoris finns och att man kanske borde göra någonting med den. Det är det inte alla killar som vet.

Att jag inte råkat ut för detta när jag har sex med tjejer tror jag beror på den enkla anledningen att de är stolta klitorisbärare själva också. De kan oftast hemligheten med lirkande, lockande, ömma, pulserande smekningar.

Kommentarer
Postat av: Lintin

Åååh vilka plågsamma minnen jag får när jag läser detta inlägg haha.. Tur att jag har träffat mer ruttade killar på sistone.

Postat av: Den där Manuela

så sant, så sant. som jag sa till en kille en gång när han tryckte alldeles för hårt och på helt fel ställe: - "detta är slöseri med vår tid". sen gick jag hem och sen dess så har en killes händer inte kommit i närheten av min kropp :P

2007-09-07 @ 16:50:48
URL: http://gioia.blogg.se/
Postat av: Linnah

åh shit, huvudet på spiken, eller tvärtom. det är så jävla jobbigt när benen börjar rycka, och det är allt rätt uppenbart att det inte är alla brudar som kan det där heller.

2007-09-07 @ 17:26:05
URL: http://linnahihufvudstaden.blogspot.com
Postat av: Saga

Man kan ju inte dra ALLA killar över en kam, på grund av EN kille med för stor tilltro till sig själv och sina förmågor i sängen (kanske hade han varit med fler tjejer som inte berättade hur de faktiskt vill ha det)... :oP Av erfarenhet vet jag att det finns killar som är bra på det där med att först och främst lokalisera klitoris och sedan stimulera på rätt sätt. Angående benryck skulle jag aldrig stå ut med obehaget, så svårt är det inte att öppna munnen och be killen/tjejen smeka lite varsammare ;)

2007-09-07 @ 19:54:57
URL: http://konvertera.blogspot.com
Postat av: Petra

Jag skrattade så att jag tjöt i ren igenkännelsefaktor.

2007-09-08 @ 00:01:01
URL: http://angelio.blogg.se
Postat av: Killen

OK så här ligger det till.. ni tjejer är inte heller så jävla varsamma när det gäller att stimulera oss killar. Jag har varit med tjejer som har dragit i min kuk så jävla hårt och trott att jag låter för att det är så jävla skönt. Jag är rak och sägäer till. Eller lägger handen och visar hur hon ska göra. Samma sak har tjejer gjort på mig. En annan sak är att tjejer ser väldigt olika ut och det skulle inte skada någon om alla bara visade hur de vill ha det: Även om man bara har en natt tillsammans så tycker jag att man ska visa hur man vill ha det så slipper man alla de dåliga Pippen.

2007-09-08 @ 12:34:26
Postat av: P

Vissa brudar gillar lite hårdare. När det rycker i mina ben är det inte alltid ett tecken på att jag ligger och lider ;)

2007-09-18 @ 14:00:20
URL: http://cuntstunts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback