Finflatsfrämmande

Idag ska vi få finflatsfrämmande från Stockholm. En brud som jag känner visade sig vara tillsammans med en annan brud som min sambo kände. Så varför inte slå ihop oss till en dubbeldejtshelg och gå på gayklubb i Norrland, tänkte vi. Förmodligen kommer de få en chock av snön och förmodligen kommer de klaga över kylan. (Men kanske främst över att vi inte har något bra ställe att parkera bilen på. Det är det enda negativa med att bo mitt i stan...)

Ikväll blir det flatförfest här hos oss, men med några heterosexuella inslag. Jag och flickvännen, våra flatpolare från Stockholm, min flickväns ex och hennes flickvän tillhör de mer queera av gästerna. Sen kommer mina klasspolare som i alla fall utger sig för att vara heterosexuella.

Nu ska jag fortsätta städa så att folket kan tro att vi alltid har städat och rent.

Ps. Flickvännen och jag har synkat mensen nu. Jag trodde att det var en myt, men vad vet man?

Kommentarer
Postat av: LillaStoraJag

Vart i stora Norrland bor du om jag får fråga? :P

Postat av: Femmelicious

Ja, det har jag väl aldrig riktigt berättat med risken för att allt för många skulle veta vem jag var då. Nu har ju ganska många fått reda på det ändå, av olika anledningar. Men egentligen är det nog inte så svårt att lista ut. Jag undviker egentligen bara att skriva ut ortsnamnet för googles sökmotorer ska förbi se min blogg. Hehe. Men vi kan ju konstatera att det inte handlar om Umeå eftersom jag var där för första gången och kollade på Lasse för ett tag sedan.

2007-12-01 @ 11:55:12
Postat av: Femmelicious

Ja, det har jag väl aldrig riktigt berättat med risken för att allt för många skulle veta vem jag var då. Nu har ju ganska många fått reda på det ändå, av olika anledningar. Men egentligen är det nog inte så svårt att lista ut. Jag undviker egentligen bara att skriva ut ortsnamnet för googles sökmotorer ska förbise min blogg. Hehe. Men vi kan ju konstatera att det inte handlar om Umeå eftersom jag var där för första gången och kollade på Lasse för ett tag sedan.

2007-12-01 @ 11:56:20
Postat av: LillaStoraJag

Hehe jo det förstod jag... :P

2007-12-01 @ 13:22:11
URL: http://www.solrosor.blogg.se
Postat av: Madde

synka mensen kan ju vara bra ur ett avseende, men två kvinnor som har PMS samtidigt låter ju inte så jätte kul.:D När man har PMS vill man ju bli uppassad med godis, glass och tidningar. Kan ju bli lite svårt när båda har mens samtidigt;)

2007-12-02 @ 20:44:31
Postat av: Manuela

Finns det gayställen i Norrland..?

Nåt knep på hur man synkar mensen? just det där är ju ett dilemma..

2007-12-06 @ 13:28:36
URL: http://gioia.blogg.se/
Postat av: sofie

Norrland är ju gigantiskt. Vissa påstår att det sträcker sig från Gävle och uppåt. Själv anser jag att om man bor nedanför Ume är man fan ingen Norrlänning. ;)
Jag gissar på Piteå med risk att ha heeelt fel.

2007-12-07 @ 12:06:49
URL: http://www.sofieeeee.blogg.se
Postat av: Femmelicious

Hehe dvs om man bor söder om Umeå så är man vad? Mittemellänning? :)

2007-12-09 @ 12:17:50
Postat av: sofie

Ja, eller obetydlig ;)

2007-12-09 @ 14:00:14
URL: http://www.sofieeeee.blogg.se
Postat av: Androgyn.

Det är ingen myt. Alla synkar mensen förr eller senare. Har för mig att det är en såndär stenåldersgrej: att honorna ska vara lika tillgängliga för hanarna samtidigt, så att det blir en mer "schyst parningsritual", utan orättvisor som medföljer.

Och de här med Stockholm - vad lider ni folk av?

Dessa trakasserier stup i kvarten ...

2008-01-27 @ 23:11:58
URL: http://metrobloggen.kattfasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback