Resumé av Stockholm och menskopp

Så var flatäventyret i Stockholm över för denna gång. Det fortsätter i stället här hemma i Norrland. Jag hade jätteroligt i fredags. Det var bra musik och roliga människor på Club Intern. Dit vill jag fler gånger. Lördagen spenderades på Soap Bar. Där är det alltid så trångt att "dansen" man dansar egentligen beror på att man blir puttad åt olika håll. Så det var därför jag dansade i otakt. Inte på grund av tequilan.

På dagen shoppade vi. Eller inte jag. Jag var fullt upptagen med att söka bakfyllemat och stolar där jag kunde sitta och vila. Men det var rätt roligt ändå. Bara att andas lite storstadsluft med lagom blandning av havslukt och avgaser gjorde mig på bättre humör.

Nästa trip till Stockholm blir förmodligen Pride. Om jag inte får för mig att åka på fler flat/shopping/ kompis-helger i Stockholm innan dess.

Sen angående min menskopp. Alltså på nåt vänster så har jag inte riktigt lyckats få till en fullgod teknik för att inte blodet ska finna små genvägar förbi menskoppen. Jag vet inte om jag sätter den för långt in eller för långt ner, eller om jag ska vrida den åt något håll eller så. Den blir i alla fall helt utvecklad så det är inte det som är problemet. Så stor är inte min mutta så att menskoppen skulle kunna vara för liten... Jag får helt enkelt träna, pilla, klura och fundera lite mer.


Kommentarer
Postat av: Iris

Pride äre bästa som hänt sthlm, så dit ska du definitivt ! För de ska jag i år, tamejfan, missade ju förra årets ! :D

2007-03-19 @ 20:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback