Om bröst

Jag har varit tuttfixerad sen jag gick på dagis. Bland mina första ord näst efter mamma, pappa och lampa var tutte ett. Gullfröken på dagis hade världens största rattar och för att jag skulle kunna somna på vilan ville jag klämma lite på hennes stora boobs. Nu i efterhand kan det kännas en aning genant − särskilt när mamma tar upp mitt bröstklämmande typ på släktmiddagen som en rolig anekdot. Eller när man tar hem något nytt ragg på middag hos familjen.

Jag gillar alla bröst. Stora bröst, små bröst, runda bröst, toppiga bröst, fasta bröst, hängande bröst, mjuka bröst − ja bröst i de flesta storlekar, färger och former. Jag har inte stött på några fula bröst än så länge, inte ens på bild vad jag vet. Alla tuttar har sin speciella charm. Om jag måste föredra några slags bröst så ligger små nätta och toppiga bröst mig varmt om hjärtat.

Mina egna tuttar är två av mina favoritkroppsdelar. Sex för mig sitter främst i hjärnan, sen i bröstvårtorna och slutligen i fröken Klitoris regioner. Jag har faktiskt lyckats få orgasm nästan enbart genom tuttarna. Efter tio minuters upphetsande bröstvårtsnypande räckte det med fem sekunders klitorispillande för att explosionen var ett faktum. Är det inte häftigt så säg.

En av mina värsta mardömmar är i fall jag skulle tappa känseln i mina bröstvårtor. Jag är rädd att jag inte skulle kunna komma längre då. Jag har nämligen ruskigt svårt att få till någon sorts halvnjutningsbar orgasm om brösten förblir opillade på.

Ikväll blir det party.

Kommentarer
Postat av: Iris

Yeah! Men inte för mycket bröst bara, B-kupa känns lagom, så de så !

2007-03-11 @ 00:05:46
Postat av: Femmelicious

Jobbigt, då kvalificerar sig inte mina tuttar :S

2007-03-11 @ 13:14:30
Postat av: Bo

Bröst, me like mucho.

Hur stora är dina bröst då?

2007-03-11 @ 16:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback