Brudar here, there and everywhere

Ja okej. Stockholm har roligare gayliv än vad vi har hemma i min lilla stad i norrland. Även fast brudarna envisades med att fråga "är du straight eller?" så var kvällen i stort väldigt rolig. Mina straighta kompisar stod i ett hörn och såg livrädda ut medan de drack några fina drinkar och pratade sin fina stockholmska. Sen fick en av dem för sig att beställa öl. Då blev hon raggad på på en gång. Lustigt det där.


En brud sa åt mig att om jag är på flatstudiebesök denna helg så valde jag fel flatdag att gå ut på. Tydligen ska det vara en stor tjejfest i Slussen i morgon som "man bara inte fååår missa!" Men ikväll har jag lovat mina straighta kompisar att gå på ett straight ställe. Tråkigt men sant.


Där hemma i Norrland har underbara Bruden M fått kattungar. Hon och bebisarna där hemma var det som ändå etsade sig fast i tankarna hela kvällen igår. Jag saknar henne.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja det är nåt speciellt med flator och öl :P

Postat av: lebben på webben

Föredar faktiskt gbg´s uteliv framför den vackra huvudstadens. Testa. ;-)

2007-03-18 @ 20:19:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1044
Postat av: Garmonbozia

Tjejfesten sög ändå så du missade inget ;)

2007-03-19 @ 11:40:11
Postat av: Femmelicious

Vad skönt. Vad är väl en bal på slottet om den ändå sög? ;)

2007-03-19 @ 15:26:36
Postat av: Iris

Haha, min polare var där i slussen och partade som satan tydligen xDD missade ja med, inga stålar !! Men ååh...de där e drygt, när de alltid ska envisas med att man är straight... suck... något som man måste försöka arbeta bort; fördomar även i gayvärlden !

Minns att jag ofta fick den frågan med förr...

2007-03-19 @ 20:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback