Vart var alla flator?

Gayklubb igår. Jag hade svidat om till baggy-flata-klädstilen, men tyvärr så var stället mest fullt av heterosnubbar som förmodligen hade missat den stora regnbågsflaggan i entrén. Så antalet flatblickar jag skulle räkna kom bara upp i två. Den ena var en sur blick från en bitter flata som satt i soffan och ville stöta på Bruden M, och den andra var en butter blick från en brud vars tjej pekade igenkännande på mig.

De andra blickarna kom från två heterosnubbar som tittade på när jag skakade loss på dansgolvet med straighta kompisen Pitebruden. "Vilket vackert par ni är!" Skrikviskade ena i mitt öra. "Ja, visst är vi" sa jag och fortsatte dansa.

Pitebruden hade dagen till ära klätt upp sig i en vit klänning. Tyvärr drack vi rödvin på förfesten och ni kan ju alla gissa hur det gick. Istället fick hon låna mina Cheap Monday och en t-shirt och då kände hon sig jätteflatig. Tyvärr tror jag att guldskorna med stilettklack gjorde hennes image en aning mer heteroutstrålande.

Men vart var alla flator?
Det ryktas i och för sig om att det går magsjuka. Två av mina gaykompisar har det just nu. Och med tanke på att den här flatvärlden är så insyltad så skulle det inte förvåna mig om en magsjukeepidemi har ovanligt lätt att smitta samtliga inom loppet av en vecka.

Kommentarer
Postat av: från samma stad som du

vi är i sthlm och väntar på ledighet från jobbet så man kan åka upp och leta reda på dig.

2007-06-30 @ 18:39:53
Postat av: Femmelicious

Ja det låter ju synnerligen trevligare än magsjukeepidemi haha :)

2007-06-30 @ 18:45:23
Postat av: finula

hmm synd att det inte funkade så bra med klädstilen...
men två bilckar är bättre än inga blickar :)
tråkigt att det bara var heterosnubbar där...

Postat av: androgyn

Guess so, unfortunately ...

2007-07-01 @ 22:03:18
URL: http://metrobloggen.se/kattfasen
Postat av: lebben på webben

jag undrar precis samma sak. Varfan e flatorna?

2007-07-03 @ 18:29:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1044

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback