Vadå, är inte alla lesbiska?

I lördags stod jag på ett av mina jobb och tittade på flator som gick förbi.
− Hur vet du att det var flator? Sa någon.
Det vet jag inte. Men det är mycket roligare att utgå ifrån att alla är det. Man har större spaningsmöjligheter då.
Det är ganska intressant att spana på brudar. De berättar en egen liten livshistoria bara genom att gå omkring, utstråla sig själva och bära upp sin egna stil.

En solbrun tjej i svart kort hår med mycket vax och baggy shorts trippade förbi med en barnvagn. Det syntes på en gång att hon var en ensamstående lesbian som tagit saken i egna händer och åkt till Danmark och inseminerat sig. Nu väntade hon bara på sitt livs kärlek. Snubben hon hade i handen var nog förmodligen bara hennes blinda bror som hon måste hålla i handen för att han inte skulle ramla.

En fräknig tjej med eldrött hår tittade in genom skyltfönstret och gav mig en så intensiv blick att flatbarometern sköt i höjden. Hon stannade till och med upp och sökte med blicken. Att mitt huvud sitter alldeles under en klocka hade nog inget med hennes blickar att göra. Helt klart lesbisk.

En blondin med stora bröst kom in i butiken och ville "hitta något som passade henne". Ja, och självklart eftersom jag var den enda i butiken så borde det ju ha varit mig hon menade. Hundra procent flata alltså.

Det är inte lätt här i flatvärlden med så många lesbiska som bara går runt och suktar hela tiden...


Kommentarer
Postat av: Iris

Så är de, alla vill ha en och själv vill man tyvärr inte ha alla, haha!

2007-06-17 @ 22:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback