Om oralsex som förspel

Ja i och för sig är gränsen för vart förspelet slutar och själva sexet börjar ganska diffust om man är en brud som har sex med brudar. Men det här handlar om ett fenomen som jag ofta kommit att tänka på under den heta akten.

Att bli slickad är ju bland det bästa som finns. Det finns däremot ett problem. Om jag har sex på kvällen och klär av mig alla kläder − då fryser jag. Om man då ska ligga utan täckte och kläder och bli slickad så innebär det ju att jag fryser ännu mer. Och man kan ju inte använda täcke. Hur skulle det se ut? Om jag drar täckte över båda två så skymmer jag ju hela härligheten. Dessutom riskerar jag att kväva bruden i fråga. Om jag bara drar täcke över mig själv så ser jag ju jättenördig ut.

Är det bara jag som hinner tänka på såna här saker?

Efter en stunds pippande har man ju däremot fått upp värmen, så då är det inget problem längre. Det är just själva kom-igång-grejen. Egentligen kanske jag bara vill skylta med att jag har pippat överhuvudtaget, vem vet.

På fredag är det gayklubb. Jag längtar redan. Tyvärr verkar det som att folk inte är så engagerande i att gå eftersom det ryktas om något så spännande som
Pride i Norrland nästa vecka. Jag ska självklart bidra till det goda initiativet genom att stråla med min närvaro där också. Två gayfester på två veckor. Det är ju nästan för bra för att vara sant.

Kommentarer
Postat av: hypatia

vad jag har skrattat! ropade på miss T för att hon skulle läsa din text! hon skrattade också!
det är ett riktigt problem du pratar om... vi har också upplevt det... MissT älskar mig så mycket så hon föredrar att kvävas lite för min njutningsskull... jag... är mindre omtänksam och har samma tnakar n du.. vi får fortsätta diskussionen...

Postat av: Femmelicious

Haha, vad härligt att veta att mina tankar inte är helt galna och bisarra. Det känns i alla fall mindre galet om fler än en själv tänker på samma saker ;)

2007-06-27 @ 10:09:59
Postat av: I know

Haha. Jag har precis samma problem. Blir så lätt frusen. Men hon brukar märka när jag råkar huttra till och le så där lite kärleksfullt för att sen stoppa ner mig under ett täcke innan någon aktivitet återupptas. Det går an. Men det är opraktiskt det där med täcke just då. ;-)

2007-06-30 @ 00:09:02
URL: http://theythinkiknow.blogspot.com/
Postat av: fantastiska a

Har samma problem med pojkvännen. Funkar ju bra på sommaren men på vintern. Brrr... Så jag ligger där och funderar för mig själv ifall jag ska tillfredsställa mitt frysbehov med att ha täcket på mig eller ifall jag ska inte ska kväva pojkvännen och mig själv genom att ligga under täcket. Eller så har jag huvudet och händerna på täcket och han håller på där under täcket. Men det finns ju inget osexigare än det ju...

2007-06-30 @ 20:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback