Kvällens flatplaner

Ikväll är det gayparty. Eftersom jag hajpade flatstilar och flatkläder i förra inlägget så fick jag lite ångest idag när jag skulle klä på mig. Ska man köra femmestyle och vara fin-snygg, eller ska man köra flatstilen och vara mer. Ja, ful-snygg. För jag ser faktiskt ganska roligt ut i mina baggy brallor. Jag har för långa ben för att det där baggy ska lägga sig snyggt. Och ju längre byxorna är desto för stora blir de i rumpan. Det är inte lätt med flatbyxor.

Kvällens outfit består av följande:
Baggy jeans.
Grått linne.
Bruna gympadojjor.
Brett kedjearmband inhandlat på H&M, herravdelningen.

Jag ska föra noggrann statistik på antalet blickar så att jag kan sammanställa dem i en djupanalys kring vad som attraherar flator i klädväg. Det är ett väldigt intressant projekt.


Kommentarer
Postat av: Majs

Om du har oranga strumpor till dina bruna skor så skulle tom jag kunna snegla lite :)

2007-06-29 @ 19:16:11
Postat av: Androgyn

Haha! Man vet redan vad som attraherar på ett ungefär, och de är ju just baggybyxorna (som inte passar alla och som kan vara förbannat tradiga och bära btw) och gärna någon skjorta eller t-shirt - fast helst så lite kläder som möjligt! Majoriteten börjar ju som sagt annars tjata om att man inte hör hemma där, då man kommer i klackar och smink och linne med glitter på ...

Postat av: cec

haha, jag skulle på "dejt" igår. Hade sån panik över vad jag egentligen skulle ha på mig att jag nästan inte gick. Det är ingen lätt värld... :)

2007-06-30 @ 10:19:07
URL: http://everybodyleaves.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback