Dagens lärdom

Dagens lärdom nummer Ett:
Gena inte där det finns brännässlor om du är iförd bikini och halkiga små sandaler.

Dagens lärdom nummer Två:
Sola inte huden om du bränt dig på brännässlor.

Dagens lärdom nummer Tre:
Salva innehållandes parfym är inte lämplig på nässel- och solbränd hud om du inte gillar känslan av att rumpan håller på att frätas bort från kroppen.

Dagens lärdom nummer Fyra:
Lyssna inte på bästa killpolarens tips om att tandkräm är den bästa huskuren mot en bortfrätande rumpa.

Kommentarer
Postat av: Haddock

Asch, det har du glömt imorgon :)

2007-06-07 @ 16:18:27
Postat av: fahm

Tips till nästa gång, smörj in nässelutslagen med gammal hederlig ättika och de försvinner i ett nafs.

2007-06-07 @ 17:46:57
Postat av: s

erkänn att det var christian som gav tipset om tandkrämen!!! hahahahaha!

2007-06-07 @ 19:32:08
Postat av: Femmelicious

Haddock: Jo förmodligen. När det handlar om lathet och fara vs. ofarlig längre väg kommer latheten alltid övervinna faran. Det är vad jag kallar living on the edge.
Fahm: Tack för tipset! Nästa gång jag sätter mig i brännässlorna och bränner av mig rumpan ska jag testa ättika. Det kan ju inte bli värre än det blev idag.
S: Ja det var SÅ christian.

2007-06-07 @ 19:47:35
Postat av: Linnah

Det är väl inte Christian som i RFSL-Christian ni pratar om nu? För jag skulle faktiskt inte bli förvånad av det jag heller i så fall...

Postat av: Femmelicious

Hehe, tyvärr Linnah. Det är Christian som i min klasskompis Christian. Men man vet aldrig. Han kanske är smyg-aktiv i RFSL..

2007-06-07 @ 23:27:56
Postat av: Manuela

En annan regel är: när du kissar ute i skogen så var inte så upptagen med att försöka pricka spindlar att du råkar tappa balansen och ramla i ett hav av brännässlor. ajajaj.

2007-06-20 @ 00:45:17
URL: http://gioia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback