Om tjejsex och dildos del 2

Idag tänkte jag prata om dildos igen. Jag har redan fastslagit flators rättighet till att gilla dildos om de vill, trots att man inte gillar autentiska snoppar med tillhörande kroppar. Så idag tänkte jag gå ett steg längre.  

Senast jag gick in i en sexshop och frågade efter sexleksaker för lesbiska (inte helt utan en lätt nyans av rodnad på kinderna) träffade jag en rödhårig sexfilosof som lärde mig allt hon kunde om flatsex. Hon visade allt ifrån rosa deflinvibratorer med glitter på till svarta läderpiskor och sexgungor. Den grunkan jag såg fram emot mest att få veta mer om var dubbeldildon i rosa gummi. Dildon var ungefär 30 cm lång och hade en snopptopp i båda ändarna. Den såg alltså ut som två vanliga dildosar som man hade limmat ihop och gjort till en jättelång variant. I affären berättade hon att dubbeldildon är kul för två tjejer eftersom man med lite finess kan ha samma dildo i två muttor. Dildon var väldigt böjlig, så med rätt U-form skulle jag alltså kunna penetrera min tjej samtidigt som jag själv blev påsatt. Underbart, filosoferade jag och slog till. Hon fortsatte att visa diverse strap-ons och vibratorer i alla möjliga formen och färger. Innan jag visste ordet av stod jag på gatan utanför affären med en stor sexshopspåse i handen samt med en stor nyvunnen jag-kan-pippa-brudar-entusiasm.  

När jag kom hem och visade mitt fynd möttes jag av en lång skrattsalva. Pippa-brudar-entusiasmen var dock större än rädslan att bli utskrattad av min tjej, så jag höll kvar den sexiga lilla glimten i ögonvrån och hoppades på resultat. Jag fick resultat, precis som jag ville. Fast en vecka efteråt och när min lingvistiska övertalningsförmåga fått hjälpa sexigheten i ögonvrån på traven. Exakt hur penetrationen sedan gick till förtäljer icke historien. Men ett litet produktbetyg medföljer naturligtvis. 

Skön:
4 av 5 poäng
Jag kan sätta på min brud!
Lättsam: 2 av 5 poäng
Okej, lite finurligt att få till, men träning ger färdighet!
Rengöring: 5 av 5 poäng
Lätt som en plätt. Vattentålig. Inget batteri.
Stimulans: 3 av 5 poäng

För slät, lite mer friktion tack. Vibrerar inte.

Sexig känsla: 4 av 5 poäng
Jo, det är hett att testa coola saker. 

Resultat: 18 av 25 poäng
Betyg: Godkänt

Kommentarer
Postat av: lebben på webben

kanske ngt att testa. känner mig deffinitivt lockad.

Postat av: Anonym

Cred till dig. Modigt. Jag hade fan inte vågat dra fram en sån överraskning när det börjar hetta till mellan lakanen... ehum, harkel.... fast det beror nog mest på att jag inte har någon stadig relation. Kanske inget att rekomendera för one-night-stands, I guess?

2007-02-10 @ 01:24:58
URL: http://vendettor.blgospot.com
Postat av: ajja

den lät mins sagt intressant.. Synd bara att den verkade mindre lättsam.. *hmmmtänkatänka*

2007-02-12 @ 22:54:24
URL: http://www.runthornet.blogspot.com
Postat av: Elenaria

Jo, största problemet skulle vara att dra fram den och övertala flickan... Men med ett sådant inlägg som detta som facit, kan det nog vara värt att fundera på ändå :3

2007-04-16 @ 14:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback