Vårkänslor

På våren rusar en massa olika känslor i min kropp. På något outgrundligt sätt så har solen en särskild förmåga att göra mig galet lycklig, hoppig och pirrig. Pirrig i hela kroppen. Hela kroppen.

Det finns ett ägg. Ja inte påskägg, även om vi just passerat denna festliga högtid. Det handlar om sexleksaker igen. Ja jag kanske tjatar om ämnet, det är bara det att ett visst ägg har blivit ett ganska vanligt inslag i min vardag den senaste tiden. Jag skyller på solen och den spirande årstiden. Tyvärr ett så vanligt inslag att sladden har börjat glappa. När vibrationerna är som mest intensiva och man är på en si så där 9,9 på nära-orgasm-skalan så lägger det av. Det är ungefär som att få slicka på en godis, utan att stoppa den i munnen.

Istället får man ta till det gamla hederliga manuella sättet. Satt på en föreläsning igår och kunde knappt skriva. Jag hade så ont i handen av någon anledning. Jag brukar lugna ner mig en aning närmare hösten igen.

Det är härligt med våren. Fågelkvitter, tussilago och korta kjolar har vågat sig fram i stan igen!

Kommentarer
Postat av: Ägget

Ägg is the shit and i know it.. Japp :)

2007-04-17 @ 14:23:01
Postat av: F

Hur funkar sånadär ägg?

2007-04-18 @ 00:02:52
Postat av: Anonym

Pleasent stimulating on fru klitoris fast sen kan du ju använda den på andra sätt med.. Men det är en annan historia

2007-04-18 @ 10:09:34
Postat av: Femmelicious

Såna ägg funkar som så att det är ett "ägg" som vibrerar. Vibrationerna styrs genom en sladd från ägget till en liten dosa där man kan höja och sänka intensitetet. På rätt ställen kan vibrationerna göra susen.

2007-04-18 @ 16:49:18
Postat av: Anonym

på musen

2007-04-18 @ 16:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback