Ursäkta, kan ni ha sex lite tystare?

Förut bodde den en snäll och trevlig barnfamilj under oss. Förutom lite bebisskrik ibland så hörde man inte så många oljud därifrån. För ett par månader sen flyttade den trevliga barnfamiljen ut och istället flyttade det in ett ungt heteropar, typ 25+ ungefär. Nu saknar jag barnskriken... De har bytts ut mot höga tjut och grymtande stönanden var och varannan stund. På natten är kanske en sak, det är kanske så att det hörs lite extra eftersom allt i huset är så tyst nattetid. Men nu sitter jag här en tisdag klockan halv elva på dagen och försöker skriva en hemtenta i kommunikation. Mina försök att ignorera tjuten går inte så bra. Det låter som om att de hade sex typ ute i min hall, och inte i våningen under. Mest hörs hennes gälla "Aaahhh, aaaahhhhh!!!" Men också hans lite mullriga, bullriga "Uuuuurrrghaaaaahhh!!!"

Ibland känner jag mig som en gammal kärring som inte har något annat att göra än att klaga. Men jag blir galen ändå. Måste de skrika så där? Blir det skönare då? Det handlar inte om några pustningar och stönanden. Det ger man ju ifrån sig själv i var och varannan situation. Men att skrika så att man VET att man hörs i hela huset, och att man VET att vi hör dem så bra att vi nästan tror att vi är med i sexleken. Och VI vet ju att DOM vet att VI vet att DOM pippar, eftersom han till och med har skämtat om att dom är lite högljudda.

Jag och sambon bryr oss egentligen inte så mycket. Men jag undrar var gamla tanten på första våningen tänker. Hon är så söt och oskuldsfull så jag inbillar mig att hon mår ytterst dåligt över att finna sig själv i närheten av sådan lusta. Eller så kanske det egentligen är hon som är den skyldige ända från början. Vad vet man. Fast näe. Det måste vara heteroparet under oss.

Förhoppningsvis kanske de många stönande skriken tillslut resulterar i ett gäng härliga barnskrik. Jag längtar och hoppas.

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en bra dag :)

Postat av: Chris

Fan va jobbigt .. men jag hör hellre stön och andra lustfyllda ljud än att vakna kl 3 på natten och ha en otrolig sug på curry! jag har Indiska grannar som ser Bollywood filmer och äter typ Rå stekt curry, curry te och de har på sig senaste Hugo curry doften.

2008-03-25 @ 14:03:15
Postat av: stina

HAHA femmelicious och chris; ni är sjukt roliga båda två! först skrattade jag åt inlägget och detta utbyttes sen i asgarv när jag läste kommentaren...

minns ni förresten arend, den där holländaren? han bodde ju granne med johan och, ja.. ni kanske kommer ihåg. pinsamt var det i alla fall men jag skyller på de tunna väggarna. *host*

2008-03-25 @ 20:13:49
Postat av: Maria

Jag hör mina grannar 3 gånger om året när de har sex, jag har sex 3 gånger om dagen på helgen ungefär så jag antar att de skulle skriva 90 gånger värre än du skrivit nu om mig. Till mitt försvar så var jag inte så högljudd förr men med nya partnern så kan jag inte bara vara tyst. Jag har upptäckt lust i kroppen som jag inte trodde fanns och jag njuuuter tills all bara exploderar om och om igen. Förlåt :-(
Om det är någon tröst så blev jag på smällen för ett tag sen så snart kommer det barnskrik ifrån min lägenhet - men under graviditeten tillhör jag den där halvan som får extra mkt lust och jag låter om möjligt ännu mer nu. OMG säger jag bara.
Kram från hon som försöker sätta på stereon för att dränka ljuden.

2008-03-26 @ 00:27:03
Postat av: Petra

Haha det låter som mina grannar, dom har sex nästan konstant och högljutt dessutom

2008-03-26 @ 08:44:28
URL: http://angelio.blogg.se
Postat av: anna

*asg* silence is golden eller nåt

2008-03-26 @ 15:01:00
URL: http://grushog.blogg.se/
Postat av: Vardagsanalys

Jag skulle kunna ha skrivit nästan exakt samma blogginlägg själv, har till och med funderat på att göra det. Mina grannar knullar också som s*tan, högljutt naturligtvis. Och ofta.

2008-04-07 @ 00:45:29
URL: http://vardagsanalys.blogspot.com
Postat av: Den där Manuela

vissa verkar helt enkelt ha ett behov av att prestationsknulla, synd bara att man ofrivilligt blir indragen i deras lilla orgie *s*

2008-04-07 @ 12:48:12
URL: http://www.hanky.se/Den%20där%20Manuela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback