Alltid dessa val och kval

Flickvännen fyllde år igår. (Hon fick förövrigt två spännande presenter av mig, som jag tror att jag är mest nyfiken på att testa. Ni som känner mig vid det här laget kanske har en aning om vad det kan tänkas vara. Jag lovar att komma med en recension så fort vi testat!)

Ett annat paket som inte var från mig (mina fick hon öppna när vi var ensamma.) fanns underkläder. Det var en bh och medföljande trosor. De var jättesnygga! När gästerna hade gått och tårtan (som jag bakat med rosa och lilla små strösselhjärtan på) var uppäten gick hennes släkt hem.

Flickvännen försvann in i badrummet och kom ut i underkläderna. Hon tittade på mig med den där speciella blicken och sa åt mig att snabba mig och komma till sängen. Jag skyndade mig in i badrummet för att göra mig i ordning, borsta tänderna och torka bort sminket. I min iver när jag hetsigt tvättade ansiktet råkade jag riva mig själv med lillfingernageln på kanten av näsborren som började tokblöda. (Dags att fila naglarna?)

Jag fick panik eftersom jag precis hade tänkt att kliva ur badrummet och vara lite så där snygg och småsexig. Men näsan slutade inte att blöda. Det blev ett ganska djupt rivsår och jag var tvungen att hålla för droppandet med en papperstuss. Jag väntade i någon minut men blodet fortsatte droppa så fort jag tog bort tussen.

− Men kommer du någongång, annars somnar jag! Ropade en otålig flickvän ifrån sängen.
Jag torkade och blötte tussen, svor och fick torka igen. Tussen blev röd och jag fick byta.
− Alldeles strax! Ropade jag tillbaka och försökte låta som att jag borstade tänderna.

Efter ett tag fick jag helt enkelt stoppa upp en tuss i näsan och gå ut. Min sexighet kändes nerplattad till marken. Hon låg i sängen och såg ut som en gudinna. I nya underkläder och med lust i blicken. Jag stod och hängde med armarna och såg bitter ut med en stor papperstuss intryckt i näsborren.

Vi hamnade i alla fall i säng och någon form av förspel ägde rum. Det är här som beslutsångesten faller in. Det finns två olika val. Antingen släcker man lampan så att hon ska slippa se mig och min nästuss, men å andra sidan så får inte jag se henne och hennes nya underkläder. Eller så låter man det vara tänt och jag kan spana på henne hur mycket jag vill både när underkläderna är på och av, men å andra sidan kan hon se mig som just nästan råkat riva av mig näsan och försöker stoppa en sprutade näsblödning med en stor, osexig, oergonomisk papperstuss i näsan. Livet är fullt av mariga val, som Ursula i lilla sjöjungfrun säger.

Jag spanade på henne en stund, men när vi skulle hångla kändes tussen lite i vägen. Det inkräktade ganska grovt på stämningen. Mitt inne i hettan försvann till sist både hennes underkläder och min tuss och sedan levde vi alla lyckliga hela natten. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback