Jag får finfrämmande i jul!

Pratade med min vän T i förrgår. Hon mådde bra och hade precis börjat på sin nya tjänst och jobbade för fullt där nere i Jönköping. Det känns som år och dar sedan vi pluggade ihop här uppe. Men ändå går tiden så fort. Det är konstigt. Hursomhelst så pratade vi en stund och sedan avslöjade hon att hon kommer hit upp till Norrland i mellandagarna! Det ska bli så himla kul! Saknar henne massor!

Idag har jag suttit i möte precis hela dagen och pratat om hur vi på kommunikationsavdelningen där jag jobbar ska lägga upp vårt framtida arbete och hur vi ska dela upp ansvarsområden. Jag kommer troligen att bli ansvarig för events och direktmarknadsföring. "Ansvarig"...det låter så vuxet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är din uppdatering sådär kass igen

2009-01-07 @ 18:32:14
Postat av: Angel

Du måste skriva!! Jag vill läsa mer utav den underbaraste bloggen i världen!!

2009-01-10 @ 09:15:30
Postat av: Madde

Nu får du skärpa dig och uppdatera bloggen;)

2009-01-25 @ 22:31:50
Postat av: L

Instämmer! :)

2009-01-26 @ 18:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback