Ny hobby!

Jag har en ny hobby. En kreativ sådan för en gångs skull, nämligen smyckesskapande - hör och häpna. Jag har gått en kurs i tillverkning av silversmycken så nu gör jag halsband, tags, och ringar för fulla muggar. Någon dag kanske jag till och med törs visa upp något alster!

Att gå kurser är faktiskt jäkligt underskattat. Det finns ju tusentals roliga kurser man kan gå, allt i från blomsterbindning till japanska. Nästa mål är att komma iväg på den där fotokursen som jag trånat efter sen jag gick i gymnasiet. Kanske dags att komma till skott?

Kommentarer
Postat av: ficklampa / nvrmnd

oh, fotokurs! vad är det för en fotokurs du vill gå? :)

Postat av: m

låter kul kan du inte vi bilder på några smycken som du har skapat. :D

2010-01-23 @ 10:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback