Göteborg, here I come!

I morgon klockan 13.00, norrländsk tid, drar jag söderut för att jobba på utbildningsmässan Kunskap & Framtid i Göteborg torsdag till söndag. Det ska bli trevligt, trots att flygplan är min stora skräck i livet. Ser mest fram emot hotellfrukost fyra dagar i rad dock. Samt att jag ska passa på och träffa exkexet Bruden M som flyttat tillbaka dit efter typ två år i Norrland. Det var jättelängesen jag såg henne så det ska bli kul att hälsa på nere i hennes gamla hoods.

Nu måste jag fortsätta packa.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja! Du har börjat blogga igen! Är en av de nördarna som klickat in här då och då. Känn inget behov att blogga jätte ofta(om du inte vill förstås), bara du gör det någon gång ibland. Men inte med 7månaders mellanrum...:D

2009-11-11 @ 21:04:50
Postat av: F.

Förlåt, ja jag ska försöka att bli en bättre bloggare. Nu har jag haft tillräckligt lång bloggsemester ;) Tack för att du tittar förbi!

2009-11-14 @ 18:43:43
Postat av: dgvfdgb

Men inte med 7månaders mellanrum...:D

Postat av: sdfd

sfdsfdgfd

2011-06-08 @ 10:06:21
URL: http://www.shopmeizitang.com/meizitang.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback