Göteborg är fint

Nu har jag varit i Göteborg i tre dagar och åker norröver igen i morgon. Det har varit nice att besöka den här fina staden. Tyvärr har jag mestadels hållit till på mässan, men ikväll ska jag pallra mig bort till Liseberg och spana in deras julpreimär! Man måste ju passa på när man ändå är här.

Jag har en känsla av att Göteborg är en nice gaystad. Min gaydar har pipit till en hel del! Jag skulle till och med kunna tänka mig att flytta hit på heltid. Inte för att jag funderar på att flytta ifrån Norrland, men ibland är det kul att leka med tanken.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hm, kanske borde besöka Göteborg snart då!

Min gaydar är ur funktion (nackdelen med att bo i en liten stad) :(

Postat av: kicki

Wiiiiii välkommen tillbaka, love your blogg. åker själv snart till gtb och besöka syrran.

2009-11-24 @ 02:07:37
Postat av: Jennie

femmelicious! jag har försökt nå dig på din mail, men den verkar inte fungera. hör gärna av dig angående en lite mer fungerande mail :)

2009-11-27 @ 15:08:57
Postat av: Jennie

min mail är förresten [email protected], :)

2009-11-27 @ 15:09:49
Postat av: Femmelicious

Vad roligt att man varit saknad :)

Nu har jag skickat iväg ett mail till dig Jennie!



/F.

2009-11-29 @ 20:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback