Snart. Mycket snart

Jag jobbar fortfarande kvar där jag skulle ha jobbat i åtta dagar. Har inte skrivit några papper ännu, men det kommer. "Snart, mycket snart" säger dom. Jag fick ett väldigt intressant telefonsamtal för ett par veckor sedan. Det handlade om ett jobb och hon var intresserad av att anställa mig. Det hade kunnat bli så bra! Och lönsamt!

Tyvärr sket det sig eftersom företaget inte fick anställa någon för sitt fack. Så jag är kvar på mitt gamla jobb. Men jag fick i alla fall ut något positivt av det. Helt plötsligt har mina chefer insett att jag faktiskt KAN försvinna. Det har gjort dem liiite mer tillmötesgående och liiite snabbare i sin hantering av min tjänst.

Men just nu är jag sjuk. Jag ligger hemma i soffan med två filtar om mig, två katter som ligger och kurrar ovanför huvudet och med laptopen på magen. Jag har sett hela säsong två av Heroes idag. Och ätit skorpor. Med sylt.

Det är slut på batteri i vår brandvarnare. Den har pipit en gång var femte minut i två dagar nu. Men jag har inte orkat göra något åt det. Snart. Mycket snart.

Kommentarer
Postat av: Femininum

Förra fredagen började min brandvarnare pipa med ett ihållande högt pip tre gånger var tionde minut. Det kan också tilläggas att jag har en vindslägenhet med 5 meter till taket. Det blev att sova hemifrån och till slut slå ner den med hjälp av ett teleskopskaft, en lång man, en kökskniv och en galje. Jag hoppas att det inte börjar brinna.

Postat av: Spetstrosor

Kolla in vår nya blogg om sex och relationer =)

2008-09-23 @ 11:06:35
URL: http://spetstrosor.blogg.se/
Postat av: Anonym

men skriv meeer.

skriv meeeeeeeeeer.

2008-09-23 @ 11:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback