Sambofritt

Tjejen är i Norrköping med jobbet. Och här sitter jag i min ensamhet.
Sitter och skriver på mitt skrivprojekt för fulla muggar. Det ska vara inlämnat innan februari. Synd bara att inspirationen och fantasin i hjärnan måste trängas med ungefär en liter snor och förkylning.

Tänkte sitta uppe hela natten och bara skriva skriva skriva, men jag tror att det är dags för sängen snart. Halvligger nämligen med huvudet på tangentbordet. (Jag har somnat så här alldeles för många gånger för att ännu en gång vakna upp med tangentmärken i pannan och femton datasidor skrivna med samma bokstav.

I morse gjorde jag diverse fasansfulla upptäckter. Hon hade snott med sig den bästa tandkrämen, den bästa rougeborsten och hårvaxet. Så jag fick ta den äckliga tandkrämen, ingen rouge och ha världens ostyrigaste hår. Som tur var fick jag ha kvar plattången. Det var den kompromissen vi gjorde. Hon fick ha rosiga kinder och jag fick möjligheten att platta håret i morse. (Som jag ändå inte hann.)

Det är faktiskt en nackdel med att vara sambo med en tjej när man själv är en tjej, när man delar på alla grejer. Typ mascara. (Fast jag vet att man inte ska det.) När den ena tar med sig den blir den andra helt plötsligt utan. Och är man som vi är, två mascaraberoende brudar så kan det bli en katastrof.

Det här med att dela dildo, kom jag osökt in på. Det ska man ju inte heller. Har jag läst. Flera gånger. Men nog fan gör jag det ändå. Man ska vara noga och tvätta av den med sånt där starkt medel, men vem fan hinner det när lusten redan är ett faktum? Man blandar ju baciller om en snopp tränger in i en, är det då farligt med lite pupp-slem? (Självklart vet man att ingen bär på någon otrevlighet av typen klamydia eller HIV eller sådant.)

Nej om man skulle fortsätta skriva kanske.
Egentligen borde man ju tycka att det är jätteskönt att vara ensam hemma en kväll och bara ha tid för sig själv en stund. Särskilt när man är sambo och aldrig är ensam. Men det tycker jag inte. Jag håller på att längta ihjäl mig...
Kom hem snart...


Kommentarer
Postat av: Petra

Det där med tagentmärken i ansiktet känner jag igen alltför väl...

Postat av: Elvira

Hey, jag hittade in på din blogg förra veckan och har sen dess ägnat den en del tid. Kul att läsa, men jag bara undrar.

I ett inlägg menar du att det inte finns något som är "typiskt flatigt" för att sedan i din personbeskrvining prata om flatvärlden.

Vad är din åsikt egentligen? Finns flatvärlden och vad består den av?

2008-02-02 @ 10:35:55
URL: http://elvirabrev.blogspot.com
Postat av: Tiarafeministen

Fast dela tandborste är värre än att dela mascara...

2008-02-02 @ 17:59:18
URL: http://www.tiarafeministen.blogspot.com/
Postat av: Femininum

Man ska ju ha kondom på dildon, såklart. Och kom inte och påstå att det förstör stämningen eller något liknande som heterona kör på.. :)

(inte för att jag gör det)

2008-02-11 @ 23:08:31
URL: http://attraddavarlden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback