Dygnets olika sextillfällen

Femmelicious flickvän tillika sambo här. Har fått äran att skriva ett eget inlägg eftersom jag alltid kommer med så många fina förslag och idéer men som av någon konstig anledning inte blir skrivna eller publicerade. Jag har klagat lite på innehållet i bloggen på senaste tiden. Anledningen till detta är att jag tycker bloggen blivit lite för tråkig. För lite sex alltså. Så nu ska jag ta saken i egna händer är det bestämt. Ja, jag ska inte ha sex med mig själv, utan skriva ett eget inlägg om just sex.


Sen jag kom in i bilden, där någonstans i somras, så har bloggen inte haft samma innehåll sedan tidigare. Ja inte fullt ut iaf. Enligt mig kan det bero på att den rätta bloggaren inte vågar skriva en massa om sex eftersom den hon många gånger skriver om - alltså mig - är lite av det blygare släktet.. Kan visserligen ligga någonting i det. Enligt Femmelicious själv så skriver man inte lika roligt när man är lycklig som när man är bitter och cynisk. Egentligen är det är det kanske inte tänkt att jag ska veta om bloggen, men eftersom jag läste den redan innan vi träffades och jag efter ett tag märkte att den började likna mitt liv mer och mer ju längre tiden gick, så blev avslöjandet oundvikligt.


Det något som jag har tänkt på, att sex och sex kan vara så olika. Vilket sex är egentligen bäst? Sex vid olika tillfällen är ju vardagen. Men kan man enas om vilket sex som alltid är lite top of the line?


Planerat kvällssex, när man hinner både duscha och raka diverse delar av kroppen, spraya lite favoritparfym, borsta tänderna och krypa ner i värmen hos partnern...

(dock finns det en liten detalj som kan sabba det en aning − det är om man råkar somna lite.)


Spontant morgonsex är härligt, vakna av att någon smeker med lekande fingrar över hela kroppen och ligger med kåt blick efter en het fortsättning. Nackdelar är att jag 85% av mornarna vaknar kissnödig och ibland av taskig morgonandedräkt.


Oplanerat mitt-på-dagen sex. Alltid lika hett, ja beroende på var man befinner sig iof. Kan finnas vissa stunder det inte riktigt passa sig att sexa loss med sin partner. Då får man försöka hålla kåtheten i styr och skjuta upp det till ett planerat kvällssex. Om man är hemma och i frihet kan sprida sina kläder lite överallt och ha sex i flera timmar utan att känna sig stressad över att komma försent till jobbet alternativt "jag måste egentligen sova eftersom jag börjar skittidigt imorgon" så är det underbart. Man kan vara lite högljudd också med tanke på att alla andra i huset förmodligen är på jobbet.


Det här lite förbjudna sexet som egentligen inte får förekomma kan vara grymt hett. Om man får möjligheten att avsluta akten alltså. Annars kan det återigen bli tvunget att hamna i kategorin det planerade kvällssexet, vilket kan vara ytterst frustrerande har jag märkt. Aldrig har tiden gått så långsamt som när man är skitkåt. Några förslag på förbjudet sex är när man är i ens föräldrars husvagn och hälsar på. Ponera att man ska sova för natten, men innan sömnen faller på pillar man lite på varandra och kåtheten slår på. Men det finns ju några nackdelar med detta − husvagnar är ju inte direkt kända för att vara stora, gjorda i flera rum eller speciellt ljudisolerade. Det var hett som fan men när man verkligen inte får knysta ens ett litet litet stön eller andas speciellt märkvärdigt högt var det kört. Sexet fick skjutas upp. Alltså inget jag rekommenderar om man ska kunna vara människa dagen efter.


En annan förbjuden del som jag har hört ska vara ofint och pinsamt är när man har vänner hemma hos sig som sover över i extrarummet i lägenheten. Då är det tydligen jätteförbjudet. Det är något som jag fullkomligt gett mig blanka fan i. Visst man kan inte låta för mycket, mest på grund av att man ska kunna se på varandra på frukost dagen efter, men det blir bara lite extra krydda. En vibrator kan dock vara på gränsen beroende på hur mycket den låter och hur nära rummet ligger där vännen sover. Bör funderas på innan kåtheten slår på alltför hårt.


Nu skramlas det och visslas i köket av F... ska testa och se om spontant diskbänkssex slår det senaste oplanerade mitt-på-dagen sexet. Kan kanske återkomma med fler referat om det vill sig väl..

Kommentarer
Postat av: Stina

Hahaha, ni är ju bäst :)

2008-01-24 @ 14:52:23
Postat av: Lena

hej du.. tycker din blog är fantastiskt kul och vill gärna lägga till dig som länk i min nystartade blogg.. Kram

Postat av: sofie

underbart inhopp! mera mera. ;)

2008-01-24 @ 16:36:37
URL: http://www.sofieeee.blogg.se
Postat av: LillaStoraJag

Alltid lika trevligt att läsa om sex :P

2008-01-24 @ 17:04:02
URL: http://www.solrosor.blogg.se
Postat av: dummie

Det här var uppfriskande! Bra initiativ! Ni kanske skulle börja med nån såndär varannan-blogg, som en duett fast i bloggform. Ungefär som makarna Schulman? Grymt ball ju. Ni kan ju båda skriva, uppenbarligen...!

2008-01-24 @ 20:26:27
URL: http://vendettor.blogspot.com
Postat av: Stinish

Jahaja då vet man det. Ska såå inte sova över i ert gästrum. Och undrar vad A säger när hon läser det här!

HAHAHAHAHA!

2008-01-25 @ 00:11:39
Postat av: Kompisen H

Det där var mer än jag ville veta. Jag mår lite dåligt nu.

2008-01-28 @ 20:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback