Är kattmat lesbiskt?

Jag och flickvännen var och handlade kattmat i en liten pyttebutik precis nedanför oss igårkväll. De har svindyra priser och överlever på att folk inte orkar gå tio minuter till Hemköp och Ica. Precis som vi inte orkade igår när vi insåg att katterna höll på att svälta ihjäl för att de hade slut på mat. Så vi knatade in i den svindyra pyttebutiken och hejade som vanligt på snubben som alltid sitter i kassan. Han hejade och såg glad ut.

Vi gick till kattmatshyllan och plockade en burk. Sen på vägen till kassan plockade vi på oss en juice och något mer. Sen kommer vi fram till kassan och snubben blippar på kattmaten och ser ut som om någon sorts pollett hade trillat ner. Så utbrister han under högljutt skratt:

"Jag är också LESBISK, hahahaha. För jag gillar TJEJER. Hahahaha!!"

Vi snackar om en snubbe som är 40+ och som verkar förhållandevis normal. Fram tills igår alltså. Sambon och jag tittade på varandra helt chockade. Vi skrattade tveksamt och försvann därifrån så fort som möjligt. Till saken hör att vad jag vet så har vi aldrig visat några lesbiska sidor inne hos honom. Det är inte så att vi hånglat upp varandra utanför mjölkdisken eller skickat slängkyssar över grönsaksbordet. Vi har inte ens hållit varandra i handen vad jag vet.

Så vad var det som avslöjade oss? Jag återkommer hela tiden till kattmaten. Visst har jag väl hört att den stereotypa flatan har spretigt hår, snusar och äger minst en katt. Men är dessa tre saker så tydliga med mig att jag ska behöva bli outad av butikspersonalen?

Bakom mig i kön stod en tjej som jag pluggat med en gång i tiden. Visste hon inte redan att jag är sambo med en tjej så vet hon det sannerligen nu.

Jag tror jag ska gå på Hemköp nästa gång. Där får man vara hur lesbisk man vill utan att sticka ut.

Kommentarer
Postat av: sofie

Haha! Det var ju nästan lite creepy. Man kan ju börja undra vad han gör när han inte står i butiken. Kartlägger lesbiska? ;)

Postat av: sofie

Dem är ruskigt goda. Helt klart värt en sväng till Ica. ;)

2008-04-16 @ 18:10:59
URL: http://www.sofieeee.blogg.se
Postat av: Bob

Länka gärna! :)

http://www.namninsamling.com/Homoaktenskap

2008-04-18 @ 13:43:31
URL: http://svartspets.blogg.se
Postat av: jeremiah

Snygg ny design! Muy bien!

2008-04-21 @ 19:59:58
Postat av: Anonym

Sexig sidan blev nu :)

2008-04-21 @ 21:26:46
Postat av: jeremiah

åh, jag har ju gjort alldeles fel förr, så min adress inte kommit med.
nu kanske du sitter och tror att jag är ngnslags karl som kommenterar din blogg.
jeremiah är bara ett namn, tss.
och om jag inte sagt det innan så hittade jag din blogg via brudens blogg för längesedan.
så ja, hoppas allting går rätt till nu så min adress kommer med så du inte tror jag är ngn knasig :D

2008-04-22 @ 11:26:12
URL: http://jeremiahdixon.blogg.se
Postat av: Femmelicious

Jeremiah: Hehe ingen fara, du har inte låtit som "nån karl" hehe. Kul att kolla in din blogg! :)Den var snygg! // F.

2008-04-22 @ 12:39:36
URL: http://annabrundin.blogg.se/
Postat av: Den där Manuela

haha! ja, alla dessa som outar en frivilligt..

2008-04-25 @ 15:08:25
URL: http://www.hanky.se/Den%20där%20Manuela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback