För jämställdhetens skull (och för att behålla min bästa killpolare)

Publicerar denna kommentar från gårdagens inlägg som en upprättelse för de manliga invånarna som har sex med tjejer i vårt samhälle:

"OK så här ligger det till.. ni tjejer är inte heller så jävla varsamma när det gäller att stimulera oss killar. Jag har varit med tjejer som har dragit i min kuk så jävla hårt och trott att jag låter för att det är så jävla skönt. Jag är rak och säger till. Eller lägger handen och visar hur hon ska göra. Samma sak har tjejer gjort på mig. En annan sak är att tjejer ser väldigt olika ut och det skulle inte skada någon om alla bara visade hur de vill ha det: Även om man bara har en natt tillsammans så tycker jag att man ska visa hur man vill ha det så slipper man alla de dåliga Pippen."

Killen


Well said, killen.

Kommentarer
Postat av: fantastiska A

jag tror jag vet vem som gjort detta inlägg på din blogg... sista ordet avslöjade...;)

2007-09-11 @ 10:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback