Saknar du inte den "äkta varan?"

Om någon mot förmodan skulle ha missat det så är ju jag en tjej som har sex med andra tjejer. Ibland får jag frågan om jag inte saknar den "äkta varan" eller "the real thing, liksom". Först har jag varit oförstående eftersom the real thing för mig verkar skilja sig mot det där real thinget för andra. Om vi nu förmodar att the real thing för de som frågar är samma sak som det manliga könsorganet så kan jag på en gång säga nej. Jag har inte saknat det manliga könsorganet när jag har sex med tjejer. Det finns flera anledningar till detta:

1. Penetration är en relativt liten del inom sex.

2. Fingrar kanske är relativt små, men kan däremot böja sig i diverse lirkiga och roterande rörelser.

3. Vill man ändå ha något stort och dunkande i sig så finns ju
Dubbeldildon.

När två tjejer använder dubbeldildon kan de göra precis samma ställningar som vilket heteropar som helst, men med fler variationsmöjligheter. För mig känns missionären rätt bra. En stund. Sen är den rätt tråkig. Det gäller alltså missionären-sex både med killar och tjejer. Fördelen med tjejsex är alltså att man då kan variera och göra något helt annat. Variationen kommer så mycket lättare för två tjejer eftersom sexet kräver lite kreativitet från båda sidor. Ingen kan lägga sig ner och säga: "Älskling, jag orkar inte riktigt ikväll, är det okej om jag bara ligger här?" (Citat: mig själv i ett heteroförhållande.)

För er som inte förstod så kan jag göra en pedagogisk liknelse. Jag är laktosintolerant, därför brukade jag dricka havremjölk förut. Havremjölken var då ett substitut till den "äkta varan". Och inte alls lika god. Tjejsex är inte som havremjölk. Tjejsex är som Valios laktoslåga mjölk som smakar exakt likadant som vanlig mjölk, men med fördelen att man mår så mycket bättre av den och kan dricka så mycket mer.

Vi har förövrigt köpt en lägenhet nu!


Kommentarer
Postat av: Stina

Hahaha så bäst skrivet dära på slutet! Instämmer totalt :) :)

Postat av: sofie

haha, kul avslutning ;)

2007-10-15 @ 00:07:33
URL: http://sofieeee.blogg.se
Postat av: lebben på webben

perfekt liknelse. hehe. köpt lägenhet? my god jag ligger efter.

2007-10-16 @ 19:20:24
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1044
Postat av: 99% Flata

Herrejääävlar vilken lesbisk stereotyp du blev. KÖPT också.

Okej, okej, du bor säkert i nån halv-håla och så är det inte så dyrt som ett-par-mille, som det är här. Men ändå.

Det är lite kul.

2007-10-16 @ 22:27:56
URL: http://99procentflata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback