En släng av dildoarm

Musarmen är ett begrepp som många känner till. Särskilt flator kanske. Sen det nya tillskottet dök ner i byrålådan har musarmen dock bytts ut mot krämpan dildoarm. Båda åkommorna beror på monotona rörelser fram och tillbaka, men påverkar olika muskelgrupper i armen, handen samt fingrarna. Medan musarmen främst känns i handled  och fingrar vill jag mena att dildoarmen snarare anstränger muskulaturen i överarmen. En stadig handled är självklart ett måste även här för att förhindra att dildon hittar färdvägar utanför den kvinnliga anatomins gränser. (En dildodunk i fel riktning kan jämföras med att spotta spik i motvind.) 

Dildoarmen har främst satt sig på högerarmen eftersom jag är ytterst högerhänt. Jag antar att man skulle ha kunnat jämna ut mjölksyran under akten om man bytte arm emellanåt, men som sagt så är jag helt handikappad om högerhanden blir bänkad.

Jag undrar om detta i längden kommer att bidra till en biffig högerarm och en tanig vänsterarm. Det är sånt här man måste fundera igenom innan man bestämmer sig för att bli lesbisk.

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag var, efter att ha läst ditt inlägg här, självklart tvungen att gräva fram mitt måttband. Måttbandet användes för att mäta överamrarna, 1 cm skillnad!! Oh, my, GOD! Undra hur mycket starkare den ena armen är? Skall man räka med antal kilon eller, kanske, uthållighet?

Allt detta känns mycket spänande.

2007-10-22 @ 18:15:31
Postat av: Verbal Kint

"innan man bestämmer sig för att bli lesbisk" Hahaha! Lajk jo ö lått!
BTW: du är utmanad! Hoppas det är OK?

Postat av: Lintin

Haha, jag läste ditt inlägg igår innan jag gick och la mig, och nu har jag drömt lesbiska dildodrömmar hela natten. Tack så jättemycket, det var den bästa natten jag haft på länge =)

2007-10-27 @ 09:21:27
URL: http://www.lintins.blogspot.com
Postat av: Den där Manuela

även jag är högerhänt och jag bröt den högra handen nyligen och kan informera dej om att det funkar ändå :)! kanske inte helt optimalt, men iaf utan några klagomål *s*

2007-10-29 @ 14:06:16
URL: http://gioia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback