Vad gör man i Umeå?

Sitter och filurar på vad jag ska ta med för kläder till Umeå ikväll. Jag och flickvännen ska dit och gå på Winnerbäck. Vi bokade den här helgen i somras när vi bara dejtat i två veckor. Då tyckte vi att vi var jättemodiga som vågade se så långt fram i framtiden. Hade vi vetat att vi skulle vara sambos i en trea med två katter hade vi kanske varit lite lugnare. (Eller ännu mer panikslagna. Vem vet.)

Ikväll går bussen till Umeå alltså. Jag har bara varit i Umeå när jag var tre och låg på sjukhuset i några månader. Så man kan säga att jag inte har så stor erfarenhet av vare sig klädkoder eller kulturer där uppe. Det enda jag har hört är att det finns många dreadlock-flator.

Tips på var man exempelvis kan gå ut?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har hör att Club Subject på lördagar är bra.

2007-11-16 @ 12:39:48
Postat av: rosie

jag har också hört detta med att det skulle finnas många dreads-flator i umeå. varifrån kommer detta rykte?

2007-11-16 @ 15:46:46
Postat av: Femmelicious

Ingen aning. Frågan är ju om det verkligen stämmer? Ska kolla läget i morgon och återkomma :)

2007-11-16 @ 15:58:58
Postat av: lebben på webben

my god jag ligger verkligen efter hos dig femme.. samboliv? låter ljuvligt.

Postat av: Femmelicious

Lebben, du ligger inte efter. Det är jag som är jävligt snabb! :)

2007-11-16 @ 16:23:31
Postat av: jo

sist jag var i Umeå var det hardcore-scenen och skate-brudar som gällde. men det var la 10 år sen.

2007-11-17 @ 12:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback