Om sexfantasier

Ibland har jag vild sex med en lättklädd sjuksköterska i sjukhussängen och ibland tar butchen i gymmet med mig på äventyr på bänkpressen. Ibland badar jag nakenbad i månskenet och ibland får jag sexig massage av tio snygga thailändskor.

Ja, inte på riktigt alltså...
Som vi alla vet är det mest sexuella organet i kroppen hjärnan. Och min hjärna är nog mer sexuell än många andra hjärnor. Eller så är jag bara mer öppen. Vem vet.

Jag har alltid haft mycket fantasi. När jag var liten kunde jag inbilla mig saker så övertygande att jag till slut trodde på dom själv. I sexuella syften är fantasin en stor tillgång, i alla fall för mig. Jag menar jag blir kåtare av att ha sex med Angelina Jolie än att ligga ensam i sängen och förbanna den där lilla spindeln som kryper i taket.

Att leva ut sin fantasi i verkligheten är en annan sak. Att ha sex på en sandstrand med vågorna sköljande av fötterna är kanske en kul tanke. En vecka senare när man fortfarande kan hitta sand i puppan är det mindre kul. (Ännu mindre kul när ens sexpartner får sand på tungan och knaster i tänderna och undrar hur fan man lyckats få sand i puppan.)

Sex i en skogsglänta vid ett vackert vattendrag kan också tänkas vara nice. Ett ord som däremot inte fanns med i beräkningen eller i fantasin: myror. Bli biten av en myra i puppan en gång och jag lovar dig att skogsfantasierna inte är lika heta längre.

Sexfantasier är bäst när de stannar i huvudet tycker jag. I huvudet kan jag kontrollera allt och det finns ingen risk att stämningen förstörs av att någon släpper en fis till exempel. Något som annars brukar få min kåthet att dala något. Att återhämta sig från en fis i sexakten kräver annars att man är så pass nära den man har sex med att man kan garva och börja om.

Nej, om man skulle återgå till pluggandet i stället för att sitta här och förföras av sina egna påhitt...


Kommentarer
Postat av: Bell

hahahaha! men hur ånga fantasier ska man leva ut?

2007-05-09 @ 10:59:33
Postat av: Saga

Puppan? Kärt barn har många namn, och nu fick jag lära mig ett nytt ;)

För övrigt har jag oxå rätt livlig fantasi, men de flesta sakerna får faktiskt ta och hålla sig kvar i fantasin... Som du säger, det är nog inte lika upphetsande i verkligheten...

2007-05-09 @ 18:35:07
Postat av: Iris

Sounds... dangerous? hihi...

2007-05-09 @ 23:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback