Vardagsgambling

Det finns fenomen i denna värld som inte är logiska men likt förbannat väldigt vanliga. Om jag exempelvis tar de snygga trosorna så blir jag aldrig uppraggad. Om jag däremot tar äckliga trosor så blir jag ofta uppraggad. Var tusan ligger logiken i detta mönster? Det gäller alltså att gambla lite och räkna sina chanser.

Samma sak brukar gälla mig själv i sänghalmen. Tjejig och prydlig som man är så vill man ju fixa sig innan man ska komma till. Gamblingen här ligger i huruvida noga man ska vara. De gånger när jag lyxat till mig själv, badat i luktagott-tvål, rakat benen och muttan och kladdat in mig i luktagott-kräm, de gångerna då brukar alltid något hindra själva sexakten. Antingen är någon för full, eller så har "någon" bara inte lust (inte jag då) eller så somnar denna någon. De gånger när man tänker "äsch, hon kommer ändå bara somna ikväll." De gångerna är när sexet blir som hetast. Och då ligger man där och stör sig på att det var mer än fem timmar sedan man duschade.

Lukter och smaker av kön är något jag har svårt för. Därför är jag så noga själv. Och jag kan inte riktigt slappna av om jag inte vet att jag är fräsch. Vardagsgambling alltså. Det gäller att tänka till innan man rakar benen. Rakar man benen så somnar hon troligen och man ligger där ensam, naken och kåt - men med lena ben. Skippar man att raka sig så är sexet ett faktum - och man är så kåt så man faktiskt efter ett tag struntar i att varje smekning låter ritch ratch.

Kommentarer
Postat av: Iris

Ja, de låter iallafall som en bra vana tycker jag :)

2007-03-25 @ 00:35:40
Postat av: stinish

exakt! fantastisk iakttagelse! har själv tröttnat på att gambla och kör fräschhetsrutinen varje dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback