Norrlandsflatan drar söderut

Vet ni vad! Mina två heterokompisar vill dra med mig till Club Intern på fredag. Norrländskan ska på gayklubb i Stockholm! Jag är smått exalterad måste jag säga. Ser ni tre brudar som ser förhållandevis hetero och en aning förvirrade ut så är det troligen vi. Jag har faktiskt aldrig varit på gayklubb i Stockholm förut. Bara tjejfesten på pride i och för sig, men det räknar jag inte. Den kvällen var rolig. Men skräckinjagande på samma gång. Jag var där med en kompis som också hade pojkvän (ja, jag hade det på den tiden...) och vi skulle gå dit som en rolig grej. Att alla mina tankar, drömmar, funderingar och fantasier handlade om Fröken T på mitt jobb var en detalj som jag utelämnade för henne.

Nåväl. På tjejfesten hände mystiska saker. En blond lång brud stegade fram och klämde på mina tuttar, jag skar fingrarna på en trasig spegel så jag såg ut att ha varit i knivslagsmål och jag såg en tjej som var så full så hon spydde bakom en blomkruka. Så här i efterhand, och med ödets ironi i bakfickan, kan jag konstatera att Spybruden senare blev min flickvän.

Jag: Ja och sen där på tjejfesten det året så var det en brud som spydde så mycket, helt hysteriskt mycket. Bakom en blomkruka och överallt.
Hon: Eh, det var nog jag.
Min nödräddning: Jaha, heh, hrm... ja men jag skulle precis säga att hon var snygg alltså. Trots spygeggan på kinderna...

På fredag hägrar i alla fall Stockholm!

Tack för tipset Iris!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Weeii, där var jag i fredags! Det var mitt första gayklubbsbesök och det bara kryllade av flator :P Hoppas du får det kul!

Postat av: linalainen

ha ha ha

ahhh... tjejfesten skrämde vettet ur mig i somras och senast jag var på INtern så frågade de vad jag som var straight gjorde där... Mycket underhållande½

2007-03-16 @ 22:20:13
URL: http://linalainen.blogs.se
Postat av: Femmelicious

Hehe det frågade de mig igår också. "Jaha, men du är straigt va?" Jag som tyckte att jag hade flatat till mig ordentligt. Måste vara mina boots som ser straighta ut. Blev däremot rekommenderad att gå på tjejfest i Slussen idag (lördag) istället. Vi får se hur det blir med den saken.

2007-03-17 @ 11:09:40
Postat av: linalainen

Jo, jag har upptäckt att byxor och sexig topp är det som verkligen fungerar på gayställen, klänning och makeup ser tydligen för straight ut, fast jag trivs med att ha klänning!

2007-03-17 @ 20:50:20
URL: http://linalainen.blogs.se
Postat av: Anonym

De var så lite kära du :)

2007-03-19 @ 20:30:42
Postat av: Iris

Lustigt där, namnet skrev ja som inte kom med haha ;D

2007-03-19 @ 20:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback