Det är inte du, det är jag

Tack för alla fina påhejanden inför mitt garderobsutträde för mamma och pappa. Tyvärr så måste jag göra er besvikna med att jag ännu inte haft chansen att berätta det eftersom både mamma och pappa ligger hemma med influensan... Typiskt när man äntligen bestämt sig för att berätta. Jag blev så irriterad så jag till och med skrev ihop ett SMS med texten: "Ja, men eftersom ni inte kunde komma på middag så vill jag ändå säga att jag är gay, bara så ni vet. Puss" Men jag skickade det inte. Det kändes lite för okänsligt. Fast egentligen ska det ju inte behöva vara så känsligt, men nu är det ju ändå så. Jag lovar att ge er en full redogörelse så fort jag berättat.

På frågan om det som händer i denna blogg är sant så kan jag bara säga att: Visst är det det. Det enda jag modifierar en aning är namnen, men det kanske går att lista ut att ingen egentligen heter "Bruden M" exempelvis ;)

Och så några rader om mitt liv at the moment: 
Just nu är mitt liv fullt av vägskäl, val som behöver göras och beslut som måste förmedlas till inblandade. Jag och Flickvännen har haft det kämpigt ett tag, det kanske inte har framgått så mycket här, men det verkar som att förhållandet gör sina sista dödsryck just nu. Det är jättetråkigt eftersom hon är en av de smartaste, klokaste, roligaste och mest intellektuella människor jag någonsin träffat. Det enda jag kan komma fram till är att "det är inte hon, det är jag."


Kommentarer
Postat av: Iris

Då blir jag bara kär i ditt sätt och skriva :)

Postat av: linalainen

ushc, det är det värsta som finns "det är inte du, det är jag" eller "det är inte du, det är inte jag det är vi"

2007-03-04 @ 23:24:13
URL: http://linalainen.blogs.se
Postat av: Femmelicious

linalainen: Jag vet att det är det värsta man kan säga, så jag aktade mig faktiskt för det. Men det är lätt att så fort man öppnar munnen så bubblar en massa klyschor ut av bara farten. Svårt sånt där. Svårt som fan.
Iris: You make me blush honey :) Jag ska genast kolla in din blogg.

2007-03-05 @ 10:11:16
Postat av: lebben på webben

eller så är tiden fel. för er alltså. oavsett så vinner man mycket på att respekten bibehålls, kärleken försvinner ju inte, den ändrar bara form.

2007-03-05 @ 13:35:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1044

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback