Fenomenet fontänorgasm

En kväll för ett tag sedan var jag, fantastiska A och bästa killpolaren på väg in till stan efter diverse förfestaktiviteter. På något outgrundligt sätt kom samtalet in på fontänorgasmer. Jag har aldrig upplevt en, men A sa att det är den bästa orgasmen hon fått i hela sitt liv. Killpolaren hade varit med en brud som fått det, men han hade först trott att hon kissade på sig.

Fråga-Olle  säger att det inte är alla som kan få fontänorgasmer, men andra säger att alla kan få det om man bara har rätt teknik. Men jag är fortfarande förvirrad över begreppet. Jag ser ännu inte det roliga i att min orgasm kan blandas ihop med känslan av att kissa på sig. Vad är det som kommer ut och vart kommer det ifrån? Jag skall göra en studie i ämnet.

Om det är sant att en fontänorgasm är snäppet värre än en vanlig hederlig serie muskelsammandragningar så vill jag såklart uppleva en. Forskning återstår.

Nu ska jag hjälpa den där kunden som stått och tittat irriterat på mig i kassan i sisådär fem minuter.


Kommentarer
Postat av: fantastiska A

Ja det känns ju som att man har kissat på sig... Kan ju bli pinsamt om man inte har bra sängkommunikation med sin partner...

2007-06-02 @ 17:00:58
Postat av: Femmelicious

Sängkommunikation is the shit alltså. *notera* :)

2007-06-02 @ 17:49:24
Postat av: Iris

Diggar ditt resonemang... och din humor :)

2007-06-02 @ 23:38:26
Postat av: tommy emanuelsson

träffade en gammal kärlek i helgen....hon kunde köra ett sprut.....helt härligt.....hon tog i så hon nästan svimma...men blött blev de....inte nå kiss..smakade på strålen.......tommy

2007-06-29 @ 16:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback