Här var flatorna

Det visade sig sedermera att gayfolket hade sparat sig från fredagens gayaktiviteter för att istället inta öltälten som står placerade på torget at the moment. Riktigt trevligt. Det fanns läggningar för alla smaker under de hängande tygtaken skulle jag gissa. Såg några butchflator, några femmeflator i butchflatornas knän, några femmebögar, en bög med världens vackraste ögonfransar, en helrosa bög, ett gäng transor och sen alla kanske någon var heterosexuell också. De flesta var nog i och för sig bara sexuella. Eller osexiga för den delen.

Jag träffade en cool brud från QX och hennes ex. de var hur trevliga som helst. Det tog en sekund innan jag kunde koppla ihop henne med mitt ex, men jag är inte direkt förvånad. Inte förvånad alls faktiskt. Det är bara ytterligare ett bevis på att gayvärlden är överraskande trång.

Jag är nyligen hemkommen från festdag nummer två i ordningen. Min taktik är att öka alkoholintaget gradvis dag för dag för att minska risken att skåla ut sig inför följade dag. På söndag är jag ledig så lördagen blir min final.

Jag har till och med köpt nya skor!

Kommentarer
Postat av: fantastiska A

hurra för mig idag!! :)

2007-07-04 @ 22:33:17
Postat av: androgyn

jo, lite ledsamt med samma människor, eller ja att alla känner alla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback