Grillen är tänd

Det är 23 grader, grillen är tänd och en massa skön musik ekar ur högtalarna. Solen skiner, himlen är blå, cidern är öppnad (jag vet, flatminuspoäng, but still...) och jag har ännu inte gått in i väggen av att ha två heltidsjobb. Kan det bli mer perfekt?

I veckan är det festival. Vi har redan börjat förställa för att få den rätta stämningen. På torsdag är det Pridefest. Hoppas att det kommer mycket folk!

Nyss rymde en kattunge. De är så små så att de lätt försvinner. Jag sökte överallt för att hitta den liggandes inuti påslakanet i täcket.

Åh, det är såna här perfekta stunder som man vill spara i en liten burk för att kunna plocka fram dem senare i vinter när man blivit dumpad, bedragen, avskedad, fått fel hårfärg hos frisören och gjort hål i grenen på  favvo-jeansen...



image3

Kommentarer
Postat av: Lintin

var tusan hittade du solen? Här har det regnat i en månad....

Postat av: androgyn

nice wheater ..

2007-07-02 @ 23:01:31
Postat av: Fia

Låter nästan för underbart för att vara sant :P Blir nästan lite sugen på intriger ;D Har du inga på lager..?

2007-07-03 @ 13:53:09
Postat av: Bruden M

Där var mina träd ja ;D

2007-07-03 @ 17:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback