Det kom ett SMS

Igår fick jag ett SMS av mitt förra ex. Det löd ungefär så här:
"Det har hänt något fantastiskt. Jag har fått min första orgasm!"
Åh vad roligt! var min första reaktion. Men innan jag hann tänka klart den tanken slog det mig plötsligt att jag med andra ord aldrig lyckades få henne att komma under vårt halvår tillsammans. Mitt ego fick sig en liten törn och självsäkerheten ramlade i backen som en ivägsvingad pannkaka. Här går man runt och tror att man är Guds gåva till kvinnan (jag skulle önska att jag var ironisk, men det finns ta mig tusan en liten gnutta i mig som tror att jag är det ändå) och så blir man både kraschad, överkörd och jämnad med marken.

Låter jag bitter?
Det är jag inte. Jag är jätteglad för hennes skull. Och istället för att bli bitter över min oförmåga ska jag genast klottra ner ett antal anledningar till att det inte var mitt fel att hon inte kunde komma med mig. Är det något jag är bra på att reparera så är det mitt ego.

Rimliga förklaringar till utebliven orgasm:
1. Eftersom jag är en jävel på att laga god mat så åt hon alltid för mycket och orkade med andra ord inte njuta av sexet.
2. Eftersom hon hade en vägg full med kort på sina ex var min prestationsförmåga något försämrad.
3. Eftersom jag är så grymt snygg så blev hon nervös i min närvaro. (Okej, den var bara halv-rimlig, men kvalade ändå in på listan.)

Nu känns det lite bättre.
Och som sagt, jag är jätteglad för hennes skull. Men jag vill ändå inte veta vad det var som var bättre än mig.

Listan utökad av Bruden 070714 och eftersom hennes förslag till anledningar klingade extremt bra i tillsammans med mitt ego så utökar jag listan:

4. Hela hennes förmåga att få orgasm hade bara med henne att göra och nu har hon tagit itu med något litet trauma som satt ivägen på den tiden ni dejtade.
5. Hon har en väldigt specifik fetisch som hon inte vågade nämna för dig eller knappt visste om själv, plötsligt var det någon som råkade penetrera henne med en rosa hårborste från 1985 och vips bom kom hon.
Bruden


Kommentarer
Postat av: Lise

Äh, ni hade ett halvår tillsammans bara, inget att gräma sig över. Min första kärlek lyckades inte få mig att komma någon gång på hela vårt förhållande som var nära 4 år..!

Postat av: Maria

Om punkt 2 stämmer så är det otroligt att det höll ett halvår:)

2007-07-13 @ 17:07:59
Postat av: bruden

4. Hela hennes förmåga att få orgasm hade bara med henne att göra och nu har hon tagit itu med något litet trauma som satt ivägen på den tiden ni dejtade.
5. Hon har en väldigt specifik fetisch som hon inte vågade nämna för dig eller knappt visste om själv, plötsligt var det någon som råkade penetrera henne med en rosa hårborste från 1985 och vips bom kom hon.

2007-07-14 @ 22:56:50
URL: http://bruden.blogspot.com
Postat av: Killen

hehehe gillade Nr 5 hahaha

2007-07-16 @ 10:53:25
Postat av: pats

Men shit, hur kan man ha en vägg med bilder på ens ex? Det är ungefär som att hänga upp använda tandborstar i taket.
Härligt att jag hittade din blogg föresten, underhållande läsning verkligen.

2007-07-16 @ 12:37:51
URL: http://butterfluga.blogspot.com/
Postat av: Femmelicious

Pats, Haha ja, jag undrade också varför hon hade alla dom där bilderna. Men jag drog inte lika roliga liknelser som dig, det kanske är det jag borde ha gjort för att få henne att fatta grejjer. Kul att du gillade bloggen! *tackar och bockar!*

2007-07-16 @ 15:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback