Det här med tjejsex och dildos

"Men varför vill lesbiska ha dildos? De har ju valt att vara utan snoppar, varför köper de då dildos?"
Jag fick frågan på en förfest igår. Egentligen ville jag bara sucka och gå därifrån, men sugen på att diskutera som man alltid är så satt jag kvar och öppnade munnen och började pladdra.

Tror vissa att lesbiska har en annan slags fysik? Att bara för att man är lesbisk så tycker man inte att samma saker är sköna som andra tjejer? Nej, mina vänner. Jag känner att jag måste förklara att lesbiskheten inte sitter i huruvida man tycker att en snopp i muttan är skönt eller inte. Jag tror inte att heterosexualiteten sitter där heller faktiskt. Det finns många heterosexuella tjejer som till exempel tycker att det är skönare att bli slickade. Det gör dem inte automatiskt till lesbiska.

Dildon är därför inte substitut till en man eller en snopp. Den är inte ens ett komplement. Dildon är en leksak. En jävligt skön sådan om du frågar mig. Men den gör mig inte hetero. Jag tänder inte på den. Däremot tänder jag fruktansvärt mycket på flickan som använder den på mig.


Kommentarer
Postat av: 5me

Jaaa! så glad jag blev över att läsa PRECIS det jag i evighets tider (känns det som) försökt förklara för korkade människor.
Tack! You fellow norrlandsflata ;)

Postat av: Carolina

She shoots, she scores!!
Mitt i prick, tack som fan. :)

2007-02-01 @ 02:07:08
URL: http://carolinadeluxe.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback