Om tjejsex och dildos del 3

Min vän Bruden M är totalt besatt av sitt onaniägg. Det är en sexleksak som ser ut som ett ägg med tillhörande sladd och dosa som reglerar styrkan på vibrationerna. Faran med ägget, som hon anser, är att ägget tar över hennes liv då hon inte kan motstå dess frestelse. Ägg i all ära, men hur många gånger är det egentligen okej att onanera varje dag utan att man ska ses som beroende? Och är alla beroenden verkligen av ondo?

Jag har själv genomgått faser är onaniberoende i mitt liv. Ja, man skulle egentligen kunna säga att jag  snarare har genomgått några få faser i mitt liv där jag inte var onaniberoende. Men dessa faser har varit sällsynta. Jag upptäckte fröken Klitoris i mina yngre tonår. Efter att vi skakat hand första gången och verkligen klickat, snarare dubbelklickat, hade vi fastnat för varandra för evigt.

Jag har ännu så länge inte hittat något bättre orgasmredskap än högerhanden. Däremot är jag alltid öppen för alternativa förslag. Dildosamlingen hemma i byrålådan fungerar så klart också bra, men vi känner varandra så bra vid där här laget att man sällan upplever några nya euforiska och spektakulärt överraskande orgasmer. Det är alltid roligt med nya experiment. Ägg exempelvis, viskar Bruden M i mitt undermedvetna och ler sitt finurligt sköna leende som har en förmåga att fastna i mina tankar allt för ofta nuförtiden.


Kommentarer
Postat av: lebben på webben

onaniberoende ja.. jag har aldrig fastnat i det. gillar att någon annan gör jobbet... ;)

Postat av: Femmelicious

Hehe, ja det är ju självklart ännu mer underbart, när man nu har turen att träffa någon som vet precis vad man gillar. Ibland har man den turen, ibland inte... Jag är rätt dålig på att tala om vad jag gillar också. Det måste jag träna på. Skriver genast upp det på min lista över viktiga saker som jag behöver göra. Tack för att du fick mig att uppmärksamma detta!

2007-02-23 @ 15:44:31
Postat av: karro

Jag har ett onaniägg, och tillhörande kanin i silikon som man ibland kan dra över ägget...

2007-02-24 @ 20:31:52
URL: http://karoliina.blogg.se
Postat av: karro

och nu har jag och flickvännen en dildo

2007-02-26 @ 09:20:32
URL: http://karoliina.blogg.se
Postat av: Femmelicious

Spännande Karro! Kommer någon form av dildoutvärdering i din blogg? ;)

2007-02-26 @ 09:59:44
Postat av: Blenda

Jag måste ju göra reklam för min beroendeframkallare som ersätter handen alla gånger det är möjligt: Duschmunstycket! Men då ska det vara ett sånt med många olika strålformer som man kan reglera. Damn it's good!

2007-02-28 @ 23:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback