Har du haft nåt snoppåterfall den senaste tiden då?

− Hur länge har du varit snoppfri nu egentligen? Det börjar bli ett tag va? Du hade väl ett par snoppåterfall där förra sommaren? Hur har det gått med det där? Har du varit fri sedan dess? Är det inget återfall på gång snart?

Ibland verkar folk tro att jag är medlem i ASD − Anonyma snoppdyrkare. Men nej. Jag har aldrig varit medlem där. Mina erfarenheter av snoppsläktet är upplevda på grund av helt andra orsaker. Det är inte som att jag kämpar särskilt hårt för att motså snopparnas utrstrålning. Jag behöver inte direkt anstränga mig för att inte falla i armarna på närmaste karl. Jag har inte direkt gjort ett aktivt val att välja bort snoppar på samma sätt som en vegetarian väljer bort kött. Det är bara det att jag har bara hittat mer intressanta saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback