Månadens gayparty

Om ni varit uppmärksamma så finns det ett visst mönster över hur ofta jag går på gayklubb. Det har inte alls med min lust att gå på gayklubb att göra utan det är helt enkelt så utbudet ser ut − gayklubb en gång i månaden. Oftare hade varit roligt förstås, men sen tänker jag också att det kanske är bäst att det är så pass sällan som det ändå är. Vet ni hur mycket kraft och energi det tar av en att träffa alla flator från en stad på samma plats, samtidigt?

Denna fredag var det extra spänt. Illvilliga stridsflator som häller öl på varandra och inte vill något annat än att smälla till varandra. Jag försökte hålle mig på ett lagomt avstånd, men det är svårt när man står på samma dansgolv med brudarna dansade överallt runt om en.

Jag hade på mig Bruden M:s baggy brallor och har väl aldrig blivit så inkollad av brudar. Helt plötsligt kanske jag inte såg ut som ett fyllebi (som vill testa tjejhångel för att sedan gå hem till sin pooojkvän.) Men vad vet jag. En brud stegade fram och sa att jag var snygg. Hon hade aldrig sett mig innan sa hon. Det roliga är att vi har gått i samma skola i tre år och vi är från samma lilla by utanför stan. Ser jag hemskt annorlunda ut nuförtiden eller vad?

Mina straighta klasskompisar var också med, det var väldigt kul! Vi dansade like it was last year. Tror däremot att de också blev lite trötta på alla flatigheter och aggressiva utbrott från folk runt omkring. De brukar annars tycka att det är rätt okej att gå på gayklubb. "Det är rolig stämning och musik!" brukar det låta. "Knappt nåt ögongodis, och det är ju synd" brukar det också låta. Ja, gayklubb är kanske inte bästa forumet att leta straighta killar. Men det är ju också lite det som är meningen.

Mamma och pappa ringer hela tiden och sms:ar gulliga saker. Dom verkar tro att jag tror att dom inte är okej med min flatighet. Så pappa ringde bland annat igår för att säga att han ska kolla på en ny bärbar dator till mig. Hahaha, säger jag. Men visst, kärleksmutor är alltid bra. Det ska bli skönt att träffa dem så att inte komma-ut-sms:et ligger i luften och tär något mer. Det kommer kännas bra bara vi ses. Det är jag övertygad om.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fastnade på din blogg och har nu läst hela sidan. Mycket intressant och underhållande! :)

Postat av: Femmelicious

Ida: Oj, vad roligt att du kollat in min lilla blogg! Tack så mycket för den fina kommentaren! :)

2007-04-30 @ 14:16:20
Postat av: anna

nu pajade ju min geografiska utplacering av dig. attans! jag som hade hoppats på att nån gång fånga dig i det måntliga hbt-minglet. ;)

2007-05-03 @ 04:22:33
Postat av: Femmelicious

Anna: Var hade du placerat mig då undrar jag nyfiket? :)

2007-05-03 @ 22:18:54
Postat av: anna

ehm.. i luleå.

2007-05-04 @ 16:20:51
Postat av: anna

ehm.. i luleå.

2007-05-04 @ 16:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback