Lesbiska intriger

Gayklubb i fredags. Flator, bögar, bisexuella, och lite allmänt sexuella i en härlig blandning.
Jag var där med Bruden M. Hennes Ex var också där. Mitt Ex (inte det nyaste, utan en som jag är kompis med nu)var också där. Mitt ex och Bruden M's ex har förövrigt också strulat med varandra. Och det är enbart brudar det handlar om nu.

Jag träffade Bruden M:s ex och stod och snackade med henne ett bra tag. Hon är trevlig. Hon var där med en tjej vars föräldrar är kompisar med mina föräldrar. Bruden M:s ex hade också ett annat ex där, som är osams med Bruden M. Det exet strulade med mitt ex's span. Så det var sura miner från både Bruden M:s ex, mitt ex och Bruden M:s ex's dejt. Bruden M:s ex strulade då med en tjej från min gamla skola, och jag satt och pratade med hennes dejt istället eftersom  hon blev ledsen... Extrema flatigheter med andra ord. Det saknades bara ett rejält slagsmål så hade flatigheterna fått tio flathetspoäng av tio möjliga.  

Förfesten var ändå nästan det roligaste på hela kvällen. Jag, Bruden M, Bästa killkompisen och Bästa Pitebruden och massa annat folk var hemma hos Bruden M. Framåt småtimmarna satt vi fyra förstnämda i Bruden M's säng och diskuterade sexleksaker och flat- respektive heteroställningar. Mycket givande diskussion.

När vi X-antal timmar senare och X-antal flatintriger senare befann oss i den oändliga kön till Subway dyker en polare till killkompisen upp. Jag noterar först inte vem det är så när min killkompis säger att vi alla ska få skjuts med snubben så hinner alla sticka iväg innan jag får en syl i vädret. Så jag packade in mina flator i baksätet (ja, vissa var mer packade än andra...) och så bar det iväg. I bilen sitter då alltså jag, Bruden M som ni vet att jag har en liten thing for, hennes kompis, sen mitt ex, hon som jag nu är polare med, och killkompisen som jag fyllestrulat med, ni vet sånt som alla polare gör. Och sen han då, han som körde... Det är min gamla brandman från den tiden när jag tänkte att "jag är säkert hetero, jag måste bara hitta rätt snubbe." Så Brandmannen är ett sånt exempel. Ni vet en sån som man testar, men behåller kvittot så man kan returnera. Han är schyst som fan, men det funkade bara inte. Men han ringer mig fortfarande ibland. Jag tror inte han vet om att jag dejtar tjejer nuförtiden. 

Så jag har alltså haft någon sorts relation till fyra personer i bilen. Stressad situation. Särskilt eftersom nästan ingen vet om någon annan. Ibland känns mitt liv lite som en dokusåpa. Fast skulle det vara en dokusåpa skulle till och med den tappa tittare eftersom handlingen skulle kännas för orealistisk.

Jag tror jag ska rita en liten karta så att jag får översikt på hur alla relationer mellan dessa brudar ser ut...
Alla vägar bär till Rom brukar man ju säga, men just nu känns det som att alla vägar leder till mig på något skumt vis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej det var inte bara bajset, har läst dig ett tag. vårshow och när det är gayklubb gjorde att jag genomskådade din geografiska placering.
för visst är det pride parad hos er i sommar?

2007-04-02 @ 22:15:37
Postat av: från samma stad som du

det var alltså jag som skrev det nedanstående. dessutom kö till subway... total give away.

2007-04-02 @ 22:18:01
Postat av: Femmelicious

Hehe, ja det är allt en liten världsmetropol jag bor i. Här händer det grejer vill jag lova. Jag har hört ryktas om någon liten prideparad. Jag tror däremot inte att jag kommer att befinna mig i den. Men kul initiativ, verkligen :) Så du har lämnat världsmetropolen för något annat alltså?

2007-04-03 @ 12:28:22
Postat av: Anonym

åh nej, inte ett till kartfan.. i so hate it. ;)

2007-04-03 @ 18:00:27
Postat av: från samma stad som du

ja, ända till stockholm. men återvänder med jämna mellanrum för att titta på alla shirley clamp-kopior och blir lika chockad varje gång.

2007-04-04 @ 07:40:15
Postat av: S

oo, I like it! Det är ju när livet känns som en film som det känns att man lever! Jag har liknande erfarenheter från en kväll i somras då jag dejtade två personer samtidigt, på samma kväll! Så jag sprang mellan två uteställen på samma gata och försökte få det att verka normalt. You kow, sometimes it happends. Man har sina dagar. =)

2007-04-04 @ 16:34:16
Postat av: Linnah

Alltså, ta mitt ord: Det här med kartor slutar ALDRIG bra! Håll dig LÅNGT borta från dem. (Jag bävar inför den dagen då jag blir minister.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback