Ny vecka. Nytt liv. Ny blogg.

Idag är det måndag. Mitt nya liv börjar alltid på måndagar. Det är då jag äntligen gör mig av med alla fula ovanor och blir den där underbara människan som jag egentligen är. Det håller i genomsnitt till eftermiddagen. Men jag brukar vara nöjd ändå. Jag var ju iallafall nyttig och underbar nästan en hel dag.

Med ny blogg så följer några förpliktelser. Jag borde helt enkelt tala om vem sjutton jag är och vad jag gör här. Med reservation för att låta som en Lunarstorm-presentation så tänkte jag berätta att jag är:
Norrländska, partypingla, student, extrajobbare, kompisberoende och kär i en skitsnygg tjej.
Det verkar därför som att denna blogg kommer behandla en hel del kompistrevligheter, andra festligheter och diverse flatigheter.





Kommentarer
Postat av: Ambrosia28

Vilka underbara ord du använder. Flatligheter, låter väldigt trevligt och det är nog ett ord jag skall kopiera, om det går bra. Ler snällt.

Med Vänlig Hälsning

Ambrosia28


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback